دانلود فیلم Schindler’s List 1993 (فهرست شیندلر) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Schindler's List 1993

فهرست شیندلر

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ ۰۱:۵۳

    اضافه شدن انکود جدید

    PaHe

  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ ۰۱:۵۳

    اضافه شدن انکود جدید

    PaHe

فارسی

English

در لهستان اشغالی به وسیله آلمان در خلال جنگ جهانی دوم، اسکار شیندلر کارخانه دار به تدریج نگران نیروی کار یهودی اش پس از مشاهده رنجشان توسط نازی ها می شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ اسفند ۱۴۰۲ ۲۰:۰۱

اون قدی ک تعریف میشه ازش خوب نیست بازی لیام نیسن هم معمولیه تایمش هم خیلی زیاده واقعا خسته کننده میشه از یه جا ب بعد

نمایش اسپویل
۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ۱۳:۱۳

وقتی اسپیلبرگ ، توانایی های فنی خودش رو در جهت بازگویی کم‌نقص یکی از تراژدی های بزرگ تاریخ استفاده میکنه ، هنری ترین و چندوجهی ترین اثر او ساخته میشه ؛ مخاطب عام درگیر درام جذاب ، پویا و بازی های حرفه ای فیلم میشه و منتقدان رو به تحسین زیبایی های تکنیکی و سینمایی فیلم وا میداره .

نمایش اسپویل
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ۰۰:۴۶

اگه قرار به ستایش فیلمی باشه، یکی از اون فیلم‌ها قطعاً همینه.

نمایش اسپویل
۱۶ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۰۰

واقعا خیلی اورریتد هست -ـ- فیلم خوبیه ولی 9 آخه ؟

نمایش اسپویل
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۳:۴۴

چه توجیه جالبی !! یهودی ها خود به خود خودشون کشته میشدن ؟؟!! هیتلر دولت مرد بزرگ؟!! 19 میلیون انسان در زمان هیتلر کشته شدن- اینم دروغه؟ چه فرقی داره یهودی باشن یا مسلمون یا مسیحی؟؟! خب یهودی هم انسانه - این حرفا چیه ؟!! نمیدونم دیگه معنیه دیکتاتور چی میتونه باشه - اتاق گاز هم که از نظر شما دروغه - نژاد برتر هم که اعتقاد هیتلر بود همه اش کشکه ؟! عالی هستین برا توجیه مسائل

نمایش اسپویل
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۴۳

فیلم خیلی خوبیه عزیزم اما متاسفانه چون اکثر مسایل دست یهودی هاست ( من به ادیان و افراد عادی احترام میزارم) تاریخ درست ساخته نمیشه خصوصا در مورد هولوکاست. یکم بهش فکر بشه نسل کشی در دنیا زیاد بوده و کلی هم اردوگاه کار وجود داشته و هنوز هم هست. اما اینکه در اتاق گاز یهودی هارو کشتن یک دروغ بزرگه. در زمان جنگ اونقدر گاز نبود خود هیتلرو گرم کنن و من نمیدونم چطور اتاق گاز برای کشتن یهودی ها وجود داشته. با اینکه طولانی میشه اما البته اون ها مثل هر اردوگاهی از کار زیاد و گرسنگی و بیماری ها کشته میشدن و جنازه ها برای شیوع پیدا نکردن بیماری ها سوزانده میشدن. نه اینکه دردناک نباشه برای کل افرادی که در تاریخ بهشون ظلم شده ناراحت کنندست اما تاریخ رو فاتحان مینویسن و میسازن. در مورد هولوکاست هم که دروغ زیاده و یک سند موثق در کتاب دو جلدی شخص چرچیل هیچ اسمی از هولوکاست نیومده. هیتلر هم مثل هر دولت مرد بزرگی بدی ها و خوبی ها زیاد داشته. هرگز سیاه نبوده.

نمایش اسپویل
۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۵۱

فیلم خیلی خوبیه ، تقریبا همه قبول داریم که این بهترین فیلم اسپیلبرگ هست و جزو انسانی ترین فیلم هاست ... درام خیلی خوبی داره و موسیقی متنش هم کم نظیره ، خط داستانی در تمام طول فیلم تلخ ، در عین حال جذابه و خسته کننده نیست ... هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد گویا همه مردم را از مرگ نجات داده است (مائده ۳۲) جمله ای که هم توی قرآن و هم تورات آمده و این فیلم رو میسارزه ... قطعا باید دید ...

نمایش اسپویل
بیشتر