
The Trial of the Chicago 7 2020
دادگاه شیکاگو ۷
- Aaron Sorkin
- R
- ۲ ساعت و ۹ دقیقه
فارسی
English
این فیلم داستان هفت نفر را روایت می کند که بر اثر اتهامات مختلفی در حال محاکمه شدن هستند. این اتهامات همگی مربوط به شورش مراسم ملی دموکراتیک سال هزار و نهصد و شصت و هشت در شیکاگوی ایلینویز می باشد.


دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
ninaz
ninaz
۶ اردیبهشت ۱۴۰۴ ۱۹:۲۳
با ریتم تند و گنگ شروع میشه و کم کم شفاف میشه نیمه دوم فیلم جذابیت بهتری داره پر از ستاره با بازی های قوی اگر به فیلمی که 90 درصد تایمش صرف مباحث حقوقی توی دادگاه میشه علاقمندید ببینیدش درمجموع فیلمی نیست که دیدنشو پیشنهاد بدم
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
SoSima
SoSima
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ۲۲:۵۸
عالي بود ! يکي از بهترين فيلم هاي اجتماعي که تا حالا دبدم و منطبق با حس و حال امروز جامعه ايراني. مبارزه بدون خشونت حتي در برابر يک سيستم قضايي سياسي و ناعادلانه مبتونه به نتيجه برسه و افکار عمومي رو همراه کنه. موضوع و ساخت و بازيهاي خيلي خوبي داشت.
۰
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
arezoo1381
arezoo1381
۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۱۳
صرف نظر از اینکه ممکنه نویسنده در واقعیت دست برده باشه یا بیش از حد جهت گیری کرده باشه (شاید هم نه ) فیلم جالبی هست از لحاظ بازیگری ، تدوین و صحنه پردازی خیلی قوی هست و چیزی که شخصا روی من تاثیر گذاشت این بود که این چندنفر با وجود تفاوت و حتی گاهی تضاد در شخصیت همه شون درباره جامعه احساس مسئولیت میکردن و این باعث اتحاد و همکاریشون شده بود و این همکاری و حس مسئولیت برام جذابیت داشت. البته که فیلمی آرمانگرایانه بود و از واقعیت خوش بینانه تر.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Shabahang
Shabahang
۱۳ آبان ۱۴۰۰ ۰۴:۱۲
به لحاظ کیفیت واقعا فیلم خوش ساختیه اما عقاید شخصی سیاسی نویسنده و کارگردان فیلم آرون سورکین در این فیلم کاملا مشهوده و مطمئنم دخل و تصرف شدیدی در واقعیت موضوع فیلم اتفاق افتاده و اینکه فیلمنامه این فیلم 10 سال بی سرانجام مونده بود تا اینکه درست دم انتخابات آمریکا با عقاید شخصی ساخته شد بنابراین من این فیلم رو با همه جذابیت هاش نمیپسندم و نمره ی 7 از 10 بهش میدم.
۱
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Metishiva2020
Metishiva2020
۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۰۰:۳۷
VERY POWERFUL ENDING!!!!!!!!!!!say NO TO war
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ