دانلود فیلم The Trial of the Chicago 7 2020 (دادگاه شیکاگو ۷) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Trial of the Chicago 7 2020

دادگاه شیکاگو ۷

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۸:۳۰

    اضافه شدن زیرنویس با سینک اختصاصی سی‌نما

  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ ۰۱:۰۱

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

این فیلم داستان هفت نفر را روایت می کند که بر اثر اتهامات مختلفی در حال محاکمه شدن هستند. این اتهامات همگی مربوط به شورش مراسم ملی دموکراتیک سال هزار و نهصد و شصت و هشت در شیکاگوی ایلینویز می باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ۲۲:۵۸

عالي بود ! يکي از بهترين فيلم هاي اجتماعي که تا حالا دبدم و منطبق با حس و حال امروز جامعه ايراني. مبارزه بدون خشونت حتي در برابر يک سيستم قضايي سياسي و ناعادلانه مبتونه به نتيجه برسه و افکار عمومي رو همراه کنه. موضوع و ساخت و بازيهاي خيلي خوبي داشت.

نمایش اسپویل
۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۱۳

صرف نظر از اینکه ممکنه نویسنده در واقعیت دست برده باشه یا بیش از حد جهت گیری کرده باشه (شاید هم نه ) فیلم جالبی هست از لحاظ بازیگری ، تدوین و صحنه پردازی خیلی قوی هست و چیزی که شخصا روی من تاثیر گذاشت این بود که این چندنفر با وجود تفاوت و حتی گاهی تضاد در شخصیت همه شون درباره جامعه احساس مسئولیت میکردن و این باعث اتحاد و همکاریشون شده بود و این همکاری و حس مسئولیت برام جذابیت داشت. البته که فیلمی آرمانگرایانه بود و از واقعیت خوش بینانه تر.

نمایش اسپویل
۱۳ آبان ۱۴۰۰ ۰۴:۱۲

به لحاظ کیفیت واقعا فیلم خوش ساختیه اما عقاید شخصی سیاسی نویسنده و کارگردان فیلم آرون سورکین در این فیلم کاملا مشهوده و مطمئنم دخل و تصرف شدیدی در واقعیت موضوع فیلم اتفاق افتاده و اینکه فیلمنامه این فیلم 10 سال بی سرانجام مونده بود تا اینکه درست دم انتخابات آمریکا با عقاید شخصی ساخته شد بنابراین من این فیلم رو با همه جذابیت هاش نمیپسندم و نمره ی 7 از 10 بهش میدم.

نمایش اسپویل
۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۰۰:۳۷

VERY POWERFUL ENDING!!!!!!!!!!!say NO TO war

نمایش اسپویل
۲۹ شهریور ۱۴۰۰ ۰۵:۱۳

یک پیشرفت قابل ملاحظه برای Aaron Sorkin واقعا نسبت به فیلم قبلیش یعنی Mollys Game پیشرفت خیلی خوبی داشته شیمی بین شخصیت ها و بگو و مگو هاشون عالی در اومده یک دادگاه واقعا روی اعصاب با یک قاضی روی اعصاب تر تحویل مخاطب میده و شدیدا به هدفش که خلق یک درام شسته و رفته است میرسه قبلا توی کامنت هام در رابطه با فیلم های درام گفتم که در اومدن این فیلم ها خیلی سخته و شخصا خیلی در مواجهه با فیلم های درام سختگیرم ولی واقعا از لحظه لحظه این فیلم لذت بردم شدید پیشنهاد میشه

نمایش اسپویل
بیشتر