دانلود فیلم Ip Man 4: The Finale 2019 (ایپ من ۴) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Ip Man 4: The Finale 2019

ایپ من ۴

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۳۰ تیر ۱۴۰۲ ۰۰:۵۸

    اضافه شدن انکود جدید

    LoRD, x0r

  • ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

فارسی

English

استاد بزرگ کنگ فو، ایپ، به آمریکا سفر می کند، جایی که دانش آموزش با افتتاح کردن یک مدرسه، جامعه هنرهای رزمی محلی را نگران کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ آبان ۱۴۰۰ ۰۱:۵۹

در یک کلمه میتونم بگم؛ بی نظیر ....

نمایش اسپویل
۱۸ مهر ۱۴۰۰ ۰۴:۱۲

به نظر بنده این که کشور چین چقدر با فرهنگ هست یا نه خیلی به سینما ربطی نداره. خیلی بحث کلی میشه که بخواهیم در مورد فرهنگ یک کشور حرف بزنیم مثلا خود ما خیلی دم از تمدن و فرهنگ چند هزارساله می زنیم ولی زمونه امروز کاری کرده که نشانه های فرهنگ در خود ما خیلی جاها کمرنگ شده. البته این مخصوص کشور چین یا ایران نیست و همه دنیا درگیرش هست پس بهتره جدا از بحث های این چنینی فقط از یک فیلم خوب که هم به اخلاق پرداخته و هم سرگرم کننده است احترام بزاریم و ازش لذت ببریم چه اهمیتی داره که کدوم خراب شده با چه هدفی این فیلم رو ساخته شما از هر چیزی قسمت خوبش رو برای خودت بردار و البته دمش گرم که تونسته همچین فیلم تاثیرگذاری بسازه..

نمایش اسپویل
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۲:۳۶

دانی ین مرد بزرگی که تونست عنوان بهترین بازیگر و سازنده فیلم های رزمی و اکشن رو بدست بیاره. واقعا فیلم های این مرد رو چند بار دیدن هم کمه، در قسمت سوم سری ایپ من که با مایک تایسون مبارزه کرد و در قسمت آخر هم که با اسکات ادکینز و پرونده سری فیلم هاش رو به نحو احسن کامل کرد و به اتمام رسوند. حتما این فیلم زیبا رو ببینید و از دیدنش لذت ببرید. دم همه بچه های سینما گرم

نمایش اسپویل
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۴۲

محشره

نمایش اسپویل
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۱۲

فیلمی زیبا که هنرهای رزمی رو هنری نسانی نشون میده نه وحشیگری. با تماشای این فیلمها بیشتر به موشالی بودن بخش اکشن سینمای هالیوود می میبریم. بسیار خوش ساخ بود. از قسمت ۲ و ۳ این مجموعه تماشایی تر بود. امیدوارم از دیدنش لذت ببرید.

نمایش اسپویل
بیشتر