دانلود فیلم Harriet 2019 (هریت) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Harriet 2019

هریت

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۰۷

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K WEB-DL

  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۰۶

    اضافه شدن انکود جدید

    EA, LoRD, Tigole, x0r

فارسی

English

این فیلم بر اساس داستان زندگی مبارز آزادی "هریت تابمن" می باشد که از بند بردگی فرار کرده و تصمیم به آزادی هزاران برده دیگر می‎ گیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۳۰

بسیار زیبا و تاثیرگذار .

نمایش اسپویل
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ۰۰:۵۹

بسیار بسیار فیلم زیبا وعالی ساخته شده بود

نمایش اسپویل
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۱۳:۴۳

من تاسف میخورم واس اون دسته از افرادی که فیلم و شاید تریلرش رو هم ندیدن و کیلویی رای دادن . فیلمی در خور توجه و درامی فوق العاده زیبا و با مضمونی تاریخی با موسیقی و طراحی لباس و صحنه بی نظیر صدرصد ارزش یه بار دیدن داره و لایق بردن حتی جایزه از فستیوالهای روز دنیا من نمره ۷/۵ تا ۸ بهش میدم شما هم ببینید و لذت ببرید

نمایش اسپویل
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ۲۰:۰۹

اگر دنبال فیلمی مثل دوازده سال بردگی هستین این فیلم در حد و اندازه های اون نیست ولی در کل برای یبار دیدن خوبه

نمایش اسپویل
۲۶ دی ۱۳۹۸ ۱۸:۵۲

این 10 نفری که رای دادن کی بودن خدایی؟! مگه میشه یه فیلم که اسکار بهش توجه کرده در این حد بد باشه که بهش یک بدن اینا؟! به نظرم باید یه سازوکار درست کنین که هرکسی نتونه توی سایت رای بده! این چند وقته یه سری میریزن با نمره دادن گند میزنن توی نمره فیلمای مختلف معلومم نیست کی هستن چون نظر هم نمیزارن!

نمایش اسپویل
۲۷ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۰۹

پسر خوب...10 نفر به فیلم یک دادن! 6 با 1 برابره؟!!! ولی بحث این فیلم رو نکردم من فقط...چند وقت پیش سر یه فیلمی که یادم نیست اسمش رو هنوز نیومده بود که کسی دیده باشه اما توی سایت 20 نفر بهش 4 داده بودن! منم همه سیاستای اسکارو تایید نکردم ولی بالاخره قرار نیست آشغال رو نامزد کنه دیگه! من هم از نامزد نشدن لوپیتا نیانگو و آدام سندلر شاکیم و چند مسئله دیگه که باهاشون موافق نیستم اما لایت هاوس به نظر من بیشترین شایستگیش در بخش فیلمبرداری بود که نامزد هم شده...هرچند بازیِ ویلم دافو هم خوب بود ولی قابل رقابت با نامزدهای دیگه امسال در بخش بهترین مکمل نیست به هیچ وجه. فیلمنامه هم که ایرادات اساسی داشت و همین نامزدی برای کارگردانی رو از رابرت ایگرز گرفت. هرچند که توی بخش صدا هم میتونستن نامزدش کنن که نکردن!

نمایش اسپویل
۲۷ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۱۴

همونایی که avenger میبینن

نمایش اسپویل
۲۷ دی ۱۳۹۸ ۰۲:۱۷

لول اسکار؟ اسکاری که اصن The Lighthouse رو فیلم حساب نکرد؟! اینم فیلمیه که متاش 66ـه و IMDb 6.2!

نمایش اسپویل