دانلود فیلم The Theory of Everything 2014 (تئوری برای همه‌چیز) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Theory of Everything 2014

تئوری برای همه‌چیز

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۵۳

    اضافه شدن انکود جدید

    afm72

  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ ۰۰:۵۸

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

نگاهی به رابطه‌ی فیزیکدان مشهور "استفان هاوکینگ" و همسرش.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ تیر ۱۴۰۱ ۰۱:۵۰

نیوت اسکمندر بخوبی نقش هاوکینگ رو بازی کرد:) تمام جایزه هایی که برد حقش بود.?

نمایش اسپویل
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۵۶

فیلم خوبیه ، بازی ها عالی ، ادی ردماین در نقش بیمار ALS واقعا حقش اسکار بود .‌‌‌‌.. فیلم اما یه فیلم زندگی نامه ایه که میشه تلفیقی از زندگی شخصی و علمیِ فرد ، میشه گفت اثر خوبیه ... « دنیا حد و مرزی نداره ، تلاش انسان هم نباید مرزی داشته باشه »

نمایش اسپویل
۲۴ دی ۱۴۰۰ ۰۱:۴۰

اگر مثل من دنبال زندگی نامه استیو هستید بی شک این فیلم چیزی به دانسته های پیش پا افتاده در مورد استیو اضافه نمیکنه فیلم بیشتر از اینکه درباره استیو باشه در مورد همسرش هستش و اینکه با چه سختی و عاشقانه کنارش بود فیلم از جایی شروع میشه که زن استیو وارد زندگیش میشه و با خروج اون از زندگیش هم تقریبا فیلم تموم میشه اسم فیلم رو باید \"همسر وفادار چطور به کشف تئوری منجر شد\" میزاشتن. بیشتر از 6 امتیاز نتونستم بهش بدم

نمایش اسپویل
۳ دی ۱۴۰۰ ۲۳:۵۴

فیلم زیباییه.... اینجور فیلمهای زندگینامه ای به دلیل محدودیت در زمان مجبور میشن بخش مهمی از زندگینامه ی طرف رو نادیده بگیرن و خیلی سریع زندگی طرفو سرهم کنن خوب قطعا به لحاظ کیفیتی نمیتونن شاهکار بشن اما به قدری بازی های ادی ردمین و فلیسیتی جونز بی نظیره که چند لول فیلمو بالاتر برده.... بازی ادی ردمین در نقش استیون هاوکینز کبیر تقریبا در سطح بازی دنیل دی لوئیس در فیلم پای چپ من هست!!!! به هر حال این فیلم خیلی مختصر به دستاوردها و نظریه های علمی پروفسور هاوکینز میپردازه و بیشتر به بیماری Als (اسکلروز جانبی آمیوتروفیک) و اضمحلال تدریجی وی بر اثر همین بیماری و رابطش با همسر سابقش جین وایلد میپردازه.... در هر صورت من که لذت بردم هر چند بیشتر سطح فیلم مربوط به بازی بی نظیر بازیگرهاشه تا سطح کیفی خود فیلم.... نمره ی من به این فیلم 8 از 10.

نمایش اسپویل
۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۳:۵۴

واققا فیلم بینظیری بود عالیییییی

نمایش اسپویل
بیشتر