دانلود فیلم Phoenix 2014 (فونیکس) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Phoenix 2014

فونیکس

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ۱۷:۴۴

    اضافه شدن کیفیت جدید

    BluRay REMUX

  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ۱۷:۴۳

    اضافه شدن انکود جدید

    EA, Tigole Criterion

فارسی

English

یکی از بازماندگان اردوگاه کار اجباری (نینا هاوس) که صورتش زخمی و بدشکل شده، پس از عمل جراحی صورت، دیگر قابل شناسایی نیست. او پس از جنگ برلین به دنبال شوهرش می گردد، کسی که ممکن است به نفع نازی ها، به همسرش خیانت کرده باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ دی ۱۴۰۰ ۰۵:۲۵

فیلم خوبی بود ... شاید برخی از سکانس ها آن چیز که انتظار داریم نباشد ولی به قول دوستمون yarta اگر جاهای خالی را خودمان پر کنیم یک اثر سینمایی خوب را شاهد هستیم ... فینال فیلم بسیار زیبا بود .. ۷ از ۱۰

نمایش اسپویل
۸ آذر ۱۴۰۰ ۰۱:۲۹

بی نظیر

نمایش اسپویل
۶ مرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۴۶

یکی از زیباترین فیلمهای معاصر

نمایش اسپویل
۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ۱۶:۱۸

تقریبا 3 سال پیش که این فیلم رو دیدم دنبال یک سری کلمات برای وصف فیلم بودم که پیدا نکردم. زیاده گویی نمیکنم نظرات این دوستان (golden2800 و yarta) جامع و کامل هستند.

نمایش اسپویل
۳ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۳۱

با دیدگاه golden2800 عزیز به شدت موافقم ، عنصر آزار دهنده در تمام آثار این فیلمساز عدم وجود دلایل کافی برای هستیِ بعضی سکانس ها است و این کم مایگی دومینو وار بزرگتر و باعث گنگی روند کل داستان میشود؛ اگر چشم بپوشیم و کمی صبر و اغماض را چاشنی کنیم(خودمان جاهای خالی داستان را پر کنیم) بی نظیر پایانی دارد و قدرت تصویر و سینما را (نسبت به دیگر مدیوم ها) به شدت به رخ میکشد به شکلی که در آن واحد، دنیایی از داده ها به اطلاعات متناقض(با داده ها) تبدیل شده و تک تک سلولهای بدنتان را به حرکت می آورد(شاید یگانه فیلمی باشد که از رمانش بسیار تاثیر گذارتر است) ؛ جالب اینکه این حس وحال و درک ما از اتفاقات انتهایی در بازدید بعدی به کل اتفاقات فیلم از ابتدا تا انتها بسط داده میشود و همینطور در بازدید های بعدی دومینو وار این لذت بزرگتر و عمیقتر شده و لحظه لحظه یِ فیلم برایمان عزیز میشود. در خصوص شباهت ها با سرگیجه یِ هیچکاک که خود فیلمساز گفته تحت تاثیر بوده و البته میتوان این را به وضوح فهمید ، اگر هیچکاک در نمیه یِ ابتدایی ورتیگو ، سینما را آموزش میدهد ، پتزولد در سکانس انتهایی فینیکس یا فونیکس (که البته وامدار همان داستان شکسته وبسته یِ طول فیلم است) قدرت سینما را به رخ میکشد.

نمایش اسپویل
بیشتر