دانلود فیلم Only the Brave 2017 (تنها شجاعان) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Only the Brave 2017

تنها شجاعان

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ۲۳:۱۸

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K PapitaHD

  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ۲۳:۱۷

    اضافه شدن انکود جدید

    BeiTai, d3g

فارسی

English

داستان واقعی آتش نشانان دلیری که همه چیزشان را به خطر می اندازند تا شهرشان را از آتش سوزی تاریخی نجات دهند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ۰۳:۵۴

فیلمی کاملاً حیرت انگیز درباره گروه گرانیت مونتین. شما وحشت را در هسته اصلی خود احساس خواهید کرد. پایان‌بندی فیلمنامه به علاوه دوربین هنرمندانه کارگردانش قطعا در وجودتان رخنه میکنه

نمایش اسپویل
۵ تیر ۱۳۹۹ ۲۳:۰۳

اگه میخواهید بدونید که چطوری انسانها (مخصوصا آتش نشانان) جان خودشونرو برای حفظ محیط زیست میگذاره، توصیه میکنم این فیلم زیبا رو ببینید.

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۸ ۰۳:۲۴

یکی از بهترین فیلم هایی بود که من تا الان دیدم و واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم. موسیقی متن فوق العاده بود و تأثیر هر سکانس رو چند برابر می کرد. واقعاً تا چند دقیقه بعد از فیلم از جام نمی تونستم تکون بخورم. حتماً حتماً حتماً ببینید این فیلم رو. قهرمانان واقعی رو میشه شناخت

نمایش اسپویل
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۹:۲۶

فیلم عالی و قوی از هر نظر مخصوصا موسیقی متنش و بازیگرا عالی بودن و کلا همه چیزیش بهترین بود و قشنگ حس فیلم میگیرتت و زمان فیلم هم عالی بود و انداره بود .

نمایش اسپویل
۸ اسفند ۱۳۹۶ ۲۲:۳۱

فوق العاده فیلم خوش ساختیه و بسیار بسیار زیبا روایت میشه.بازی های خوب.موزیک متن زیبا.داستان عالی با کشش بسیار بسیار بالا و از همه مهم تر روایت تصویری ای از زندگی افرادی مثل آتش نشانان که چگونه زحمت می کشند و چگونه فکر میکنند.رو احساسات من به شخصه خیلی تاثیر گذاشت.اوج داستان فیلم بسیار زیبا و غم انگیزه.شدیدا توصیه میکنم که همه ببینند.

نمایش اسپویل
بیشتر