در بهار سال 1945 در گیونگ سونگ، در زمان حکومت ژاپن بر کره، دو جوان با موجودی عجیب و غریب که از طمع متولد شده است، روبرو می شوند و برای بقا با آن مبارزه می کنند.
خیلی جالب ساخته شده بود ! تکنیک های فیلم برداری و نویسندگان و شهرک سینمایی ، همه چیز عالی بود ، بالاخره یک روزی هم خواهد رسید که سریال و فیلم از جنگ های عظیم و باستانی امپراطوری پرشیا قدیم با ارتش های روم بدون تحریف و سانسور و دروغ ، با تکنیکهای پیشرفته و حرفه ای ساخته خواهد شد، خیلی عجیبه که دو امپراطوری باستانی بزرگ 700 سال در گذشته با همدیگر پیکار کردند، ولی حتی یک فیلم و سریال حرفه ای تا الان ساخته نشده!!!
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
ali-man
ali-man
۱۷ آذر ۱۴۰۳ ۲۳:۵۳
خیلی جالب ساخته شده بود ! تکنیک های فیلم برداری و نویسندگان و شهرک سینمایی ، همه چیز عالی بود ، بالاخره یک روزی هم خواهد رسید که سریال و فیلم از جنگ های عظیم و باستانی امپراطوری پرشیا قدیم با ارتش های روم بدون تحریف و سانسور و دروغ ، با تکنیکهای پیشرفته و حرفه ای ساخته خواهد شد، خیلی عجیبه که دو امپراطوری باستانی بزرگ 700 سال در گذشته با همدیگر پیکار کردند، ولی حتی یک فیلم و سریال حرفه ای تا الان ساخته نشده!!!
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
kazemjamali
kazemjamali
۹ مرداد ۱۴۰۳ ۱۵:۴۲
عالی
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ