دانلود سریال The Good Place 2016 (جای خوب) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Good Place 2016

جای خوب

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۵۵

    اضافه شدن پخش آنلاین

  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۵۳

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

داستان زنی که تلاش می‌کند تا به مفهوم واقعی خوب بودن پی ببرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ۲۳:۵۶

این که تاریخ فلسفه اخلاق را از زمان افلاطون و ارسطو تا به امروز به زبان همه فهم و امروزی بیان کرده جذاب و ارزشمنده. علاه بر اینکه سعی کرده همه ادیان و آیین های جهان رو به نوعی همگرایی اخلاق مدارانه برسونه، پایان بندی معقول و مطلوبی هم داره. شخصا اگر پایان زندگی اینطوری باشه خیلی راضی و خوشبخت خواهم بود. از نظر داستانی ولی بعضی جاها تکراری و کشدار می‌شد و میزدم بره جلو. 7.5 از 10.

نمایش اسپویل
۳ مرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۵۳

دو سه قسمت نخست رو اگر دوست داشتید ادامه بدید. ولی در غیر این‌ صورت منتظر بهتر یا بدتر شدنش نباشید. بدون اوج و فرود دنیای خودش رو می‌سازه و قصه‌ش رو می‌گه.

نمایش اسپویل
۹ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۵۲

واقعا خیلی زیباست. علاوه بر اینکه سرگرم کنندس و شما رو به خنده وامیداره، آدم میتونه کلی یادگیری ازش داشته باشه. دیدن هر قسمتش به من خیلی حس خوبی میداد. امیدوارم پخش آنلاین این سریال هم در سایت قرار داده بشه.

نمایش اسپویل
۱۲ دی ۱۳۹۹ ۱۶:۲۵

یکی از سرگرم کننده ترین سریال های چند سال گذشته است شدیدا پیشنهاد میکنم ببینید ش هم بامزه است هم مساِل فلسفی و روانشناسی رو خیلی جالب مورد بررسی و توضیح میگذارد

نمایش اسپویل
۲ آبان ۱۳۹۹ ۰۳:۳۱

سریال بسیار بسیار زیبا موضوعات مهم رو بررسی میکنه، واقعا یه کلاس درسه. بازی خوب النور و مایکل ، لوکیشنای خیلی خوشگل ۱۰۰ درصد ببینید

نمایش اسپویل
بیشتر