قبل از هرچیزی لازم هست بگم که داستان سریال slowburn هست و روند آرومی داره سریالش و دیدنش کمی حوصله میخواد ولی بنظرم شک نکنید توی دیدنش. داستان خاص و پیچیده ای نداره و همین سادگیش هست که زیباش کرده.
یک سریال عاشقانه زیبا. یک سریال خانوادگی زیبا. یک سریال پزشکی زیبا.
شاید بخاطر روند آرومش بود که بهم حس این رو داد که داستان احساس واقعی بودن بهت میده چون خیلی زیبا جزییات رو به تصویر کشیده.
خیلی سریال قشنگی هست. خیلی روابط شخصیت ها قشنگ هست از نقش های اصلی گرفته تا نقش های فرعی. به زیبایی جزییات داستان و روابط شخصیت هارو به تصویر کشیده.
کادر بازیگری بسیار قوی و همدل و منسجمی داره و بزرگترین نقطه قوتش همین هست.
از همه نظر سریال زیبایی هست. باهاش هم میخندی و هم گریه میکنی. همه احساساتی که داستان بهت میده به جاست.
دلم واسه این سریال تنگ میشه. خیلی هم تنگ میشه. این سریالی هست که تا مدتها توی خاطرتون میمونه.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
Fatemeh_Eizadpanah
Fatemeh_Eizadpanah
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ۲۲:۴۲
قبل از هرچیزی لازم هست بگم که داستان سریال slowburn هست و روند آرومی داره سریالش و دیدنش کمی حوصله میخواد ولی بنظرم شک نکنید توی دیدنش. داستان خاص و پیچیده ای نداره و همین سادگیش هست که زیباش کرده. یک سریال عاشقانه زیبا. یک سریال خانوادگی زیبا. یک سریال پزشکی زیبا. شاید بخاطر روند آرومش بود که بهم حس این رو داد که داستان احساس واقعی بودن بهت میده چون خیلی زیبا جزییات رو به تصویر کشیده. خیلی سریال قشنگی هست. خیلی روابط شخصیت ها قشنگ هست از نقش های اصلی گرفته تا نقش های فرعی. به زیبایی جزییات داستان و روابط شخصیت هارو به تصویر کشیده. کادر بازیگری بسیار قوی و همدل و منسجمی داره و بزرگترین نقطه قوتش همین هست. از همه نظر سریال زیبایی هست. باهاش هم میخندی و هم گریه میکنی. همه احساساتی که داستان بهت میده به جاست. دلم واسه این سریال تنگ میشه. خیلی هم تنگ میشه. این سریالی هست که تا مدتها توی خاطرتون میمونه.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ