دانلود مینی سریال The Spy 2019 (جاسوس) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Spy 2019

جاسوس

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۵ آذر ۱۴۰۰ ۲۳:۵۸

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

    فصل 01 با کیفیت 1080p WEB-DL 30nama

  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۳۹

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

داستان واقعی زندگی یک جاسوس اسرائیلی به نام ایلای کوهن

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ مهر ۱۴۰۲ ۲۳:۲۱

عالی حتما ببینید

نمایش اسپویل
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ۰۳:۵۹

خیلی عالی داره شرح میده که چجور جامعه و سیستم حکومتی بیشتر در مقابل نفوذ جاسوس یا خیانت عناصر داخلی اسیب پذیر هست . بر خلاف دیدگاه سیستم های بسته هر چقدر جامعه و حکومتی بسته تر باشه شکاف و نقاط ضعف توش بیشتر هست و جاسوس هم از همین شکاف ها که نتیجه بی اعتمادی میان ساختار ها اون کشور هست بهره میبره . نمونش کشور خودمون هست که حال روز این دوران رو میتوان به دوران قاجار که سیاست پیشگان در خدمت و متکی به دو بلوک خارجی بودند مقایسه کرد . وقتی ملتی ازاد و برخوردار از رفاه نباشه که ریشه تمامی شکاف ها در جامعه هست اون کشور مستعد رخنه کردن نیروهای خارجی خواهد بود .

نمایش اسپویل
۱۸ آذر ۱۴۰۱ ۰۴:۱۸

انقدر که توی کامنتا گفتن خوب نیست! دقت کنید که این سریاله نه مستند پس کارگردان میتونه پیاز داغ اتفاقاتو زیاد کنه که تماشاچی خوابش نبره. سریال عملا هیچ چیز جدیدی به ما نمیگه همش همون چیزاییه که توی ویکیپدیا هم هست. سوری ها به طرز عجیبی احمق نشون داده میشن درست مثل فیلمای جنگی که خودمون میسازیم. این فیلم برای مخاطب انگلیسی زبان ساخته شده پس طبیعیه که زبون کاراکترا انگلیسی باشه ولی نمیفهمم اون تیکه های عربی مثل مرحبا و ... که لا به لای جملاتشون میگن دیگه چیه! در کل من به خاطر ساشا بارون دیدم که انصافا بازیش خوب بود. اگه دنبال دیدن یه شاهکاری این اون چیزی که دنبالشی نیست.

نمایش اسپویل
۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۰۲:۰۵

عالی بود‌. باگ هایی داشت ولی انقدر خوش ساخت بود که میشه در نظر نگرفت. من کل سریال رو در یک شب دیدم چون به شدت جذاب بود. بازی ساشا واقعا عالیه و تونسته در نقش های جدی خیلی خوب خودش رو نشون بده. در کل ۸ از ۱۰ بهش میدم.

نمایش اسپویل
۲۱ مهر ۱۴۰۱ ۰۱:۲۱

سریال خوبیه ولی توش یکسری سوگیری ها (Bias) و باگ ها وجود داره. بخشی از این سریال واقعا درسته ولی اسرائیلی ها اغراق های ناجوری هم گنجوندن توش، اگر هر جاسوسی این جنگولک بازی ها رو در بیاره فورا دستگیر و اعدام می شه. شخصیت کامل امین ثابت رو به خوبی نتوستن شبیه سازی کنن به طوری که بیننده هر لحظه از حماقت سوری ها و آماتوری جاسوس و موساد ناامید می شه. در آخر این رو بگم که جدای از این باگ ها داستان سریال برای من کشش داشت تا آخرین لحظه و لذت بردم. نمره 7 از 10

نمایش اسپویل
بیشتر