دانلود سریال Blindspot 2015 (نقطه‌ی کور) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Blindspot 2015

نقطه‌ی کور

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۵۹

    اضافه شدن پخش آنلاین

    بروزرسانی شد

  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۲۷

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل پنجم با کیفیت WEB-DL اضافه شد

فارسی

English

سریال در مورد زن زیبایی است که در میدان تایمز رها شده است در حالی که حافظه اش را از دست داده است و چیزی از گذشته اش به یاد ندارد. همچنین بدن این زن پر از خالکوبی هایی است که میتواند سرنخی برای پیدا کردن جواب این سوال که “این زن از کجا آمده است؟” باشد. در ادامه مامور FBI به نام کرت ولر برای انجام تحقیقات روی این پرونده انتخاب میشود، چرا که نام این مامور نیز در میان خالکوبی های روی بدن این زن مرموز پیدا شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۰:۰۸

ضمن احترام به علاقه‌مندان این سریال، ولی به‌واقع بدترین سریالی بود که تاکنون دیدم. اگر واقعاً هیچ فیلم و سریالی برای دیدن یا حتی «دوباره‌دیدن» ندارید، تا پایان فصل 2 رو می‌شه نگاه کرد. مابقیش بسیار توهین‌آمیزه و رسماً آب بستن به سریال. شخصیت‌هایی که در دو فصل، به‌هرحال ساخته می‌شن و شاید برخیشون رو دوست داشته باشید، از شروع فصل سوم، قسمت به قسمت شروع می‌کنن به خراب‌کردن.... تا در نهایت در فصل آخر از همه‌شون بدتون میاد و فقط منتظر پایان خواهید بود. خیلی خیلی خیلی فیلم و سریال‌های بهتری برای دیدن هست و به‌نظر من، وقت خودتون رو برای این تصاویر متحرک بدون منطق حروم نکنید.

نمایش اسپویل
۲۳ آبان ۱۴۰۰ ۰۰:۳۳

از اون سریالی که از دیدنش خسته نمیشی واقعا امتیاز این نیست بیشتر از ایناست

نمایش اسپویل
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۵۹

یکی از اون سریالی که واقعا خوب بود

نمایش اسپویل
۵ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۱۴

در کل سریال جذابیه و فصل 3 رو قوی ترین فصلش میدونم. خط داستانی قوی، کارکترهای جذاب، انتخاب بازیگرهای مناسب هر نقش از نقاط قوته و از نقاط ضعفش هم یه مقدار غیر منطقی بودن بخش هایی از سریال. اما جین لعنتی دوست داشتنی هیچوقت از یادم نمیره.

نمایش اسپویل
۸ شهریور ۱۳۹۹ ۰۳:۰۷

سریال خیلی خوب وقوی ای بودکه رفته به رفته ضعیفش کردن الان فصل۵رودارم بزورمیبینم فقط تموم بشه

نمایش اسپویل
بیشتر