دانلود سریال Succession 2018 (وراثت) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Succession 2018

وراثت

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۹ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۲۷

    اضافه شدن زیرنویس با سینک اختصاصی سی‌نما

    فصل 1 تا فصل 4

  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۰۲

    اضافه شدن پخش آنلاین

    فصل 4 قسمت 10

فارسی

English

سریال خانواده‌ای به نام" روی" را به تصویر می کشد که صاحب امپراطوری رسانه‌ای عظیمی بوده و با وجود داشتن قدرت و ثروت فراوان, عملکرد به شدت ناکارآمدی دارد. «لوگان روی» که فردی پا به سن گذاشته و بزرگ خاندان است، ریاست این تجارت خانوادگی را بر عهده دارد و می‌خواهد پس از خود اداره امور را به پسر بزرگترش «کندال روی» واگذار نماید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ دی ۱۴۰۲ ۲۰:۰۱

برای من با اقتدار میره در کنار سریال هایی مثل Breaking Bad و Sopranos. دیگه از سریال چی می خوام بازی ها که همه عالیه، یه دوره بازیگری برای همه علاقمندان به بازیگریه، کارگردانی همه قسمت ها یک دست انگار نه انگار که تیم کارگردانی داره، فیلمبرداری عالی و کاملا مناسب با فضای داستان و داستان سریال هم کاملا صریح و بدون تعارف با بیننده واقعیت دنیای کصافتی که توش داریم زندگی می کنیم رو تو صورتت می کوبه؛ دیگه چی می خوام از یه اثر نمایشی. واقعیتش تنها اثری که تو سال 2023 تماشا کردم (همه سریال ها رو بعد از اتمام تماشا می کنم) و هنوز بعد از 6 ماه که از اتمامش می گذره هنوز لذت آن همراهم که حداقل تا اینجا هیچ کدوم از کارهای سینمایی که تو این سال دیدم این حس رو بهم ندادم.

نمایش اسپویل
۱۱ دی ۱۴۰۲ ۰۱:۵۳

از خواهره متنفرم. واقعا حرومزاده است

نمایش اسپویل
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ۲۱:۲۵

چه اصراریه که انقدر داستان رو کش بدن؟ به نظرم فصل اول و اخر رو ببینین بسه.

نمایش اسپویل
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۲۰

عمرم رو هدر دادم سر دیدنش 5 از 10

نمایش اسپویل
۹ مرداد ۱۴۰۲ ۱۸:۵۳

نمیدونم چرا اصلا تا اینجاشو دوست نداشتم هیاهو برای هیچ بهترین توصیفیه که میتونم راجبه دو فصل اول بکنم خط داستانی خیلی پراکندس کاراکترا هیچ کدوم زنده نبودن واسم

نمایش اسپویل
بیشتر