دانلود سریال The Terror 2018 (ترور) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Terror 2018

ترور

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ ۰۰:۳۸

    اضافه شدن پخش آنلاین

    بروزرسانی شد

  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۳۱

    اضافه شدن پخش آنلاین

    فصل اول و دوم با زیرنویس فارسی و انگلیسی

فارسی

English

داستان سریال درباره‌ی ملوانان نیروی دریایی سلطنتی است که راهی سفری خطرناک به سرزمین ناشناخته برای کشف گذرگاه شمالی می‌شوند اما به جای آن یک هیولای شکارچی را پیدا می‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ تیر ۱۴۰۰ ۰۲:۵۲

فصل یک فوق العاده بود ولی فصل دو زیاد خوب نبود

نمایش اسپویل
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ۲۳:۳۴

حاوی اسپویل تو فصل اول شروع خوبی داشت ولی رفته رفته به نظرم ضعیف شد خیلی جاها موسیقی با صحنه ها نمیخوند! مثال بارزش جایی که اون موجود عجیب غریب حمله کرد مسلما باید یک موسیقی هیجانی تر بذارن! لهجه هاشون اونقد دقیق نبود! به نظرم یه چیزی بین امریکن بریتیتش بود! در صورتی که همشون اهل انگلستان بودن و خب باید لهجه بریتیش داشته باشن!! در کل، فصل اول متوسط بود ولی میتونست بهتر باشه!

نمایش اسپویل
۴ آذر ۱۳۹۹ ۲۰:۲۱

برف، سرما، یخ، آسمانِ تیره و تار، و وحشت و مرگ. اگر دل‌تان برای اندوه و تیرگی تنگ شده، با مسافرانِ «ترور» همراه شوید. * فصل اول این سریال، از روی‌دادی واقعی، یعنی «سفر اکتشافیِ فرانکلین» الهام گرفته‌است. در سال 1845 دو کشتی نیروی دریایی سلطنتیِ بریتانیا برای یافتنِ گذرگاهی قطبی میانِ اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام راهیِ سفری بی‌بازگشت شدند. در گزارشِ تاریخیِ روی‌داد، کشتی‌ها و کلیه‌ی سرنشینان آن‌ها ناپدید شدند تا این‌که در سال 2014 دولت کانادا بقایای کشتی‌ها را در نزدیکیِ جزیره‌ی کینگ ویلیام پیدا کرد. روایتِ سریال متفاوت است. ** سفر اکتشافیِ فرانکلین الهام‌بخشِ کتاب‌ها، فیلم‌ها و آثار دیگری از جمله سریالِ «ترور» بوده‌است. فصل اولِ سریال، بر اساسِ رمانِ «ترور» (2007) نوشته‌ی «دَن سیمونز» نویسنده‌ی امریکایی ساخته شده‌است. هم رمان و هم سریال از واقعیت الهام گرفته‌اند ولی با افزودنِ جنبه‌های فانتزی یا خیالی به روایت، از واقعیتِ تاریخی فاصله گرفته‌اند. من به جنبه‌های فانتزیِ سریال علاقه دارم (طرف‌دارِ فانتزی هستم)، امّا اگر سریال واقع‌گرا هم بود، مشکلی نداشتم؛ سرگذشتِ واقعیِ «سفرِ فرانکلین» و پایانِ شگفت‌انگیزش فرای تخیل، و تأمل‌برانگیز است. *** اولین بار چند سال پیش با سرگذشتِ سفرِ فرانکلین آشنا شدم. یک مستندِ طولانی دیدم که همین موضوع را مورد کاوش قرار داده بود.* آن مستند آن‌قدر برایم جذاب بود که چند بار تماشایش کردم و لذتش در ذهنم باقی بود تا این‌که این سریال را دیدم. لذتِ پیشین افزون‌ شد. **** اگر به داستان‌ها، فیلم‌ها و سریال‌هایی با مضمونِ ماجراجویی دریایی، معما، وحشت و فانتزی علاقه دارید، احتمالا از این سریال لذت خواهید برد. فصلِ اول، ترکیبی از ژانرها و مضمون‌های یادشده است. «ترور» سریالی خوش‌ساخت با بازی‌های خوب، فضاسازی‌ درست و موسیقی تأثیرگذار و اندوه‌بار برای علاقه‌مندانش مَسحورکننده است. * مستندی که گفتم، قبلا در سایتِ سینما یا تاینیِ وجود داشت. لینک آی‌ام‌دی‌بی مستند را پیدا نکردم. چیزی که من دیده‌ا‌م دوبله‌ی فرانسوی مستند بود با عنوان: Une épave de l'expédition Franklin retrouvée dans l'Arctique کارگردان: Ben Finney زمان: یک ساعت و سی‌ونه دقیقه البته این مستندِ یک ساعته را از همان کارگردان پیدا کردم: کشتی‌های ناپدید‌شده‌ی فرانکلین Franklin's Lost Ships لینک: https://www.imdb.com/title/tt9474856/

نمایش اسپویل
۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۴۸

ی کامنت عالی ??

نمایش اسپویل
۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۱۲

یه سریال بسیار خوبیه اما مطمئنم به دل خیلی ها نمیشینه

نمایش اسپویل
۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۲۷

فصل دوم هم دیدم.داستان برگرفته از افسانه های ژاپنی هست و تو زمان جنگ جهانی دوم روایت میشه.نسبت به فصل اولش پسرفت داشت.کاملا معمولی و متوسط.

نمایش اسپویل
بیشتر