دانلود سریال The Fall 2013 با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Fall 2013

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۵:۲۱

    اضافه شدن پخش آنلاین

  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۰:۱۵

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

    فصل اول تا سوم اضافه شد

فارسی

English

سریالی هیجان انگیز و روانشناختی که زندگی دو شکارچی را دنبال می کند, یک قاتل سریالی که در اطراف بلفاست در کمین زنان می باشد, و یک کاراگاه زن که از لندن برای دستگیری او آمده.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۲۵

فیلمنامه، بازی، و پایان بندی خیلی خوب بود یک جنایی خوب که ارزش دیدن داره.

نمایش اسپویل
۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ۱۹:۰۳

\"کسی که عشق می ورزد، در مقابل مرگ ایستادگی نمی کند\"...هر چند دوست داشتم طور دیگه ای تموم شه، ولی باز هم خوب تموم شد.*********

نمایش اسپویل
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۷:۴۰

اگر مشکلی با ریتم کُند و پلانهای طولانی ندارید، بسیار لذت خواهید برد. گاهی فکر می‌کنم بعد از این همه فیلم و سریال و کتاب و ... در ژانر جنایی، دیگه نمی‌شه داستان جذابی پیدا کرد. ولی در فصل سوم این سریال، نویسندگان پیچ داستانی جدیدی خلق می‌کنن که باعث تفاوت این سریال با آثار مشابهش می‌شه. درباره‌ی پایان‌بندی هم مطمئنا می‌شد کلیشه‌ای و جذاب‌تر عمل کرد. منتها خالقین اثر به فرمِ اثر متعهد موندن و دچار تکرار نشدن. پس از پایان حال متضادی خواهید داشت. لذت می‌برید از یک سریال خوب، اما فضای سیاه و سرد سریال تا مدتی شما رو هم دچار حس خواهد کرد.

نمایش اسپویل
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۰:۰۶

پس از پایان حال متضادی خواهید داشت. لذت می‌برید از یک سریال خوب، اما فضای سیاه و سرد سریال تا مدتی شما رو هم دچار حس "خفگی" خواهد کرد.

نمایش اسپویل
۱۴ فروردین ۱۳۹۹ ۰۴:۱۷

خیلی خوبه این سریال بازی ها عالی ... اصلا حوصله سربر نبود برای من کاش ادامه داشت تشکر برای انکود اختصاصی

نمایش اسپویل
۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۶:۰۳

جیبه که با وجود پر طرفدار بودن این ژانر کسی نظری نداده سریال خوبیه دو فصلشو دیدم عالی بود به هانیبال نمیرسه اما خوبه شک نکنید بر عکس هانیبال که بشدت مرموزه این سریال زیاد قاتل رو مخفی نگه نمیداره ولی هیچی از جذابیتش کم نمیکنه فیلم برداری هم عالی حتما ببینید

نمایش اسپویل
بیشتر