دانلود سریال Boardwalk Empire 2010 (امپراتوری بوردواک) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Boardwalk Empire 2010

امپراتوری بوردواک

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ۰۲:۳۳

    اضافه شدن پخش آنلاین

    پخش آنلاین بروزرسانی شد

  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۲۴

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    انکد جدید سی نما فصل اول تا پنجم قرار گرفت

فارسی

English

در دوران ممنوعیت, یک سیاستمدار آتلانتیک سیتی هم در سیاست فعال است, هم با گانگسترها تعامل دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۰۶

سریالی که خیلی کم دیده شده و به شدت با کیفیت هست. به طرفداران سوپرانوز و وایر حتما پیشنهاد میشه.

نمایش اسپویل
۱۵ آبان ۱۴۰۲ ۱۷:۲۵

(خطر اسپویل فصل پنجم) به نظر من سریال امپراطوری بوردواک یکی از قدرنادیده ترین سریال هایی است تا به حال دیده ام. سریالی که اسمش این روز ها به اندازه هم عصر هایش نه در فضای مجازی دیده میشود و نه سایت های فیلم و سریال. بعد از پایان سریال، خواستم صحبتی در این باره داشته باشم. قبل از شروع سریال می ترسیدم که گول اسم های بزرگی که پشت سریال هست را بخورم. از ترنس وینتر( یکی از نوسندگان سریال سوپرانوز) تا مارتین اسکورسیزیی و مارک والبرگ؛ ولی اشتباه میکردم. سریال از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. تیم بازیگری قوی با بازی بینظیر استیو بوشمی،کیفیت بالای کارگردانی،فیلمنامه محکم و کارشده و فضاسازی بسیار دقیق. یکی از نکات قوت سریال برای من فیلمنامه قدرمتند سریال بود ( حداقل تا فصل 4). از طرفی داستان بصورت آرامی در حال حرکت است و در عین حال کاراکتر ها به درستی درحال رشد هستند ولی این موضوع باعث خسته کننده بودن سریال نمیشود و در طول سریال با درگیری ها باعث حس هیجان و تعلیق میشود. یکی از نکات مثبت فیلمنامه هیمن ایجاد توازن میان روند داستان و ایجاد هیجان برای مخاطب است. به نظر من نقطه افول سریال در فصل پایانی شروع شد. البته نمی شود همه مشکلات را گردن تیم نویسندگان گذاشت برای اینکه شبکه HBO سریال را کنسل کرده بود و نویسندگان در فصل آخر (با تعداد اپیزود های کمتر) مجبور به پایان برساندند. البته این به این معنا نیست که ایراد های مهم سریال را در فصل آخر نادیده بگیریم: کاراکتر مهم Arnold Rothstein بدون هیچ مقدمه ای کشته شده و هیچ پرداختی به او نشده. Al Capone که یکی از شخصیت های مهم سریال بوده است، در کل سریال توی دفترش یا در حال جوک گفتنه یا داد و بیداد کردن و ما قوی ترین نسخه این شخصیت را که کل شیکاگو رو در اختیار داره نمیتونیم ببینیم. کاراکتر Chalky White در فصل آخر مسیر بی منطقی را طی میکنه به طوری که انگار خود نویسندگان سریال هم نمی دانستن باید باهاش چیکار بکنند. یکی از تغییرات فصل پنجم که عجیب بود اضافه شدن فلش بک بود که در تمامی 8 قسمت وجود داشت. بیشتر اطلاعاتی که فلش بک ها به ما میده را طول 4 فصل قبل میدونستیم و بنظرم تنها فلش بک مهم فصل آخر مربوط به قسمت 8 میشه که با اتفاقی که در آخر سریال میفته ارتباط مهمی دارد. ای کاش بجای فلش بک هایی که اطلاعات تکراری به بیننده میدادند، بیشتر به داستان میپرداختند تا پایان بندی کامل تری ارایه میدادند. با این حال فصل آخر توانست با همه این مشکلات بیننده را تا لحظه آخر هیجان زده نگه دارد و پایان بندی قابل قبولی ارایه دهد. به شخصه فکر میکنم داستان سریال تازه پس از فصل 4 به رشد کاملی رسید و با شخصیت های جدیدی که به قدرت رسیدند میتوانست سطح بالا تری نسبت به فصل های قبل خود نشان دهد و اگر کمی خوش شانس تر بود و کنسل نمیشد میتوانست حداقل 3 فصل دیگر هم ادامه داشته باشد و همسطح اثر بزرگی مثل سوپرانوز باشد. در پایان دوست دارم اشاره کنم که سریال امپراطوی بوردواک در عصر طلایی صنعت سینما سازی بخش شد؛ صنعتی که با The Sopranos ,The Wire, Lost, Oz, Deadwood شروع شد و این سریال میان آثاری بزرگی مثل Game Of Thrones ,Breaking Bad ,Mad Men قرار گرفت و نتواست توجه بینندگان زیادی را در آن زمان به خود جلب کند. ولی این موضوع باعث نمیشود که بخواهیم ارزش این سریال را نادیده بگیریم. به همه عزیزان پیشنهاد میکنم این سریال را تماشا کنند چون قطعا پشیمان نخواهند شد.

نمایش اسپویل
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ۰۱:۰۷

انصافا یه زیرنویس درست حسابی برای این سریال بزنید حیفه.........زیرنویسای موجود خیلی داغونن فرمتشون sub.idx

نمایش اسپویل
۱۰ مهر ۱۴۰۱ ۲۳:۰۷

من با تمام خوبی ها و بدی های این اثر توی چند روز زندگی کردم. با کارکتراش. با اشتیاق میشه گفت با \"وایر\" همسانه توی خوش ساخت بودن بازیگرای خوب ایسترن یه سر گردن از وست بهترن همیشه.

نمایش اسپویل
۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۳۰

یک شاهکار به تمام معنا کارگردانی قویی داره که با همکاری اسکورسیزی بوده، بازی های بسیار قوی داستان پرکشش که ساختار قدرت در آمریکا رو بدون جانبداری نشون میده، در کنارش جزئیات تاریخی خوبی رو نشون میده که میتونه جالب باشه

نمایش اسپویل
بیشتر