دانلود سریال House M.D. 2004 (دکتر هاوس) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

House M.D. 2004

دکتر هاوس

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ۲۲:۰۹

    اضافه شدن زیرنویس با سینک اختصاصی سی‌نما

  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ ۱۶:۵۲

    اضافه شدن پخش آنلاین

    پخش آنلاین بروزرسانی شد

فارسی

English

داستان در مورد یک پزشک مشهور است که چیزی از روابط اجتماعی نمی داند. او مریض ها را به خاطر پیشرفت دانش پزشکی (خودش) درمان میکند و اصلا به خوب شدن مریض اهمیت نمیدهد.از روش های درمان عجیب اصلا ابایی ندارد روش هایی که شاید باعث مردن مریض شود. البته جدا از این مسایل او از هوش بالایی برخوردار است و یک نکته دیگر هم اینکه او کلا یه نمای متفاوت با بقیه ی دکتر ها دارد او در انتخاب همکاراش هم سلیقه عجیبی دارد یکی را به خاطر زیباییش و یکی دیگه را به خاطر سوئ پیشینه اش استخدام کرده و ….

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۳۵

یه سریال مزخرف من تا تهش دیدم دلیل پایان دادن بهش هم مشخص بود .

نمایش اسپویل
۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۲۲

خیلی دوسش داشتم خو& بود و پیشنهاد میشه

نمایش اسپویل
۱۵ آذر ۱۴۰۲ ۲۳:۵۵

ولی در مجموع باید بگم قسمت آخر گریه کردم عالی بود

نمایش اسپویل
۱۲ آبان ۱۴۰۲ ۲۳:۲۵

چقدر شخصیت و ظاهر کادی نچسبه تو این سریال خیلی کاراکتر جذابتری مقابل هاوس میشد بذارن. و از اون بدتر اون دختر اخریه که توی تیم اوردن🤦🏻‍♀️

نمایش اسپویل
۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۸:۲۹

بهترین سریالیه که به روال کار حرفه ایه پزشکا می پردازه. بنظر میاد موضوع خسته کننده ای باشه ولی کاراکتر بسیار قوی دکتر هاوس جوری معتادتون میکنه که دلتون براش تنگ میشه و دوسدارید بازم ببینیدش. یکی از قوی ترین کاراکترهاییه که توی سریال ها خلق شده. نکته: قسمتهای این سریال وابستگی زیادی به هم ندارن و تا حد زیادی مستقل از هم هستن( جز چند قسمت که تعدادشون کمه و خودتون متوجه وابستگیشون می شید )، درنتیجه به دلیل طولانی بودن این سریال، پیشنهاد میکنم فقط قسمتهاییو که امتیاز بالای 8.3 دارن دانلود کنید و ببینید. با اینکار نه تنها به اصل داستان و نکات مثبت این سریال هیچ آسیبی نمی رسه، بلکه تعداد کل قسمتهایی که باید ببینید نصف میشه و بخشهایی که حس می کنید داستان داره تکرار میشه یا خسته کنندس، با اینکار حذف میشن. البته یک داستان کلی هم روی کل فصل های سریال وجود داره ولی با حذف قسمتهای با امتیاز کم چیزیو از دست نمیدید و با دیدن همون نصف قسمتهای با امتیاز بالای 8.3 میفهمید چه اتفاقی برای داستان کلی افتاده توی قسمتهایی که ندیدید. دیدنش به روشی که گفتم حتماً پیشنهاد میشه ضمن اینکه بعد از دیدنش دید متفاوتی نسبت به پزشکا و درمانگاهها پیدا میکنید که مفیده.

نمایش اسپویل
بیشتر