دانلود مینی سریال The Pacific 2010 (اقیانوس آرام) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Pacific 2010

اقیانوس آرام

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۵۹

    اضافه شدن زیرنویس با سینک اختصاصی سی‌نما

  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۲۳

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

مینی سریال 10 قسمتی اقیانوس آرام یا جنگ اقیانوس سریالی برگرفته از داستانی واقعی از وقایع جنگ جهانی دوم به روایتی شیوا و رسا و صد البته دیدنی از سازنده گان سریال باند برادران(Band Of Brothers) سریال کوتاه جدیدی است که از کانال HBO آمریکا پخش شد! The Pacific داستانی با درون مایه ی جنگی و روایتی عمیق از جنگ آمریکا و ژاپن را در بر دارد !گروهی از سربازان آمریکایی که برای جنگ با دشمن ژاپنی پس از نبرد پرل هاربر، وارد جزیره ی ژاپنی شده تا مانع ساخت فرودگاه توسط ژاپنی ها شوند ! این سریال نیز مانند سریال (Band Of Brothers) با تهیه کنندگی مشترک استیون اسپیلبرگ و تام هنکس ساخته شده است .

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ مرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۰۷

خیلی فوق العاده بود خداییش. داستان پردازی زیبا، واقعی بودنش، شخصیت پردازی عالی، بازیگرهای فوق العاده که خیلی هم خوب بازی کردند. نمیدونم چه توقعی از یه فیلم دارین که انقد نظرات منفی میدین. به نظر من حتی داستان خیلی زیباتری نسبت به band of bro داشت. اگه به این ژانر علاقه دارید شک نکنید ببینید

نمایش اسپویل
۲۸ مهر ۱۴۰۰ ۱۵:۴۶

یه توصیه‌ی دوستانه خدمت عزیزان. اگر Band of Brothers رو ندیدین و قصد دیدن The Pacific رو دارید، حتما اول BoB رو ببینید و مهم‌تر اینکه فاصله بندازید بین دیدن اون و این. BoB ارتباط فوق‌العاده عمیقی بین بیننده و شخصیت‌ها ایجاد میکنه و این ارتباط عملا در Pacific وجود نداره. بیننده صرفا رخدادهارو میبینه و باید با تحمل و صبر بره جلو. اما اگر BoB رو دیدید، باید بگم انتظار زیادی از این سری نداشته باشید. رفتار اتفاقات، کشش لازم رو نخواهد داشت.

نمایش اسپویل
۲۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۴۹

من نه band of brothers رو دیدم نه این کلا هم یکیش رو میتونم ببینم پیشنهادتون چیه ؟ این رو ببینم یا band of brothers

نمایش اسپویل
۱۲ آبان ۱۳۹۹ ۲۱:۰۷

!Definitely band of brothers

نمایش اسپویل
۹ فروردین ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱

اگر بخوایم این مجموعه رو با ساخته قبلی همین تیم سازنده یعنی Band of brothers مقایسه کنیم میشه گفت تقریباً Band of brothers بهتره چون شخصیت پردازی بهتر و عمیقتری داره....ولی Pacific چنین چیزی توش دیده نمیشه ولی بازم دیدنش خالی از لطف نیست تدوین بی نظیر،موسیقی متن زیبا، جلوه های ویژه طبیعی که باعث شده یه سریال خوش ساخت بشه در این ژانر.

نمایش اسپویل
۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۲۱:۳۹

جایی می خواندم که افت فروش آثار در قالب دی وی دی و بلوری باعث شده سرمایه گذاری روی سریالهایی از این دست توجیه اقتصادی بالایی نداشته باشه. سریال BandOfBrothers ساخته سال 2001 به دلیل فروش بالای خودش در فرمت بلو-ری و دی وی دی تونست سود زیادی رقم بزنه اما با رواج پلتفرم های اینترنتی و فروش پایین تر از حد انتظار Pacific (با وجود خلاقیت هایی که به خرج دادن) شبکه HBO مینی سری بعدی رو که حالا به نظر قرار هست اپل اونو بسازه کنسل کرد. چیزی که تو این سریال در مقایسه با BandOfBrothers تو چشم میزنه اضافه کردن صحنه های رمانتیک و داخل رخت خواب به منظور بالا بردن درصد اغواگریش برای بیینده های معمولی هست. در واقع این کار که البته خودش مستلزم زمینه سازی در متن داستان و اضافه کردن شخصیت های غیرضروری و زائد هست به کیفیت سریال تا حد بالایی ضربه زده. این سریال از لحاظ روایتگری، انتخاب بازیگر و پرداخت کردن کارکترها و پخته کردن رابطه بین شخصیت های اصلی و روند داستان خیلی از سری قبلیش ضعیف تره. شخصیت ها درست به بیننده معرفی نمیشن و زوایای فردی شخصیت ها جلوه ای نداره و صرفا یک اثر جنگی با مقادیر متنابهی تیراندازی و بکش بکش به بیننده نشون داده میشه که بیشتر شبیه فیلمهای تجاری هالیوودی هست تا یک اثر تاریخی جنگی. وفاداری سری قبلی به فضا و طبیعت جنگ خیلی بهتره در حالیکه اینجا اغراقهای هالیوودی و افکت و موسیقی متن بیش از حد دیده میشه. شخصیت هایی که باید ستون داستان باشن تا جایی مورد توجه نویسنده هستن اما بطور ناگهانی رها میشن و میرن تو حاشیه. سکانسهای زائد، دیالوگهایی که کمکی به روند داستان نمیکنه و... به BandOfBrothers نمره 10/10 دادم اما با ارفاق به این 6/10 میدم.

نمایش اسپویل
بیشتر