دانلود مینی سریال Band of Brothers 2001 (جوخه برادران) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Band of Brothers 2001

جوخه برادران

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ۰۹:۳۸

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    انکد جدید سی نما فصل اول با کیفیت بلوری قرار گرفت

  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۰۴

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روزرسانی شد

فارسی

English

این مینی سریال ماجرای گروهانی از نیروهای چترباز آمریکایی را از دوران آموزش در آمریکا و انگلیس تا پایان جنگ‌ جهانی دوم در آلمان تعقیب می‌کند. ماجرا کاملا بر اساس واقعیت است و به نحوی که در انتهای هر قسمت کهنه سربازهایی که در سریال دوران جوانی آنها را می‌بینیم، هر کدام چند جمله‌ای مرتبط با مضمون سریال توضیح می‌دهند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۳۲

عالی بود این سریال خصوصا برای کسایی که تاریخ جنگ جهانی دوم رو دوست دارن واقعا جذابه 9/10

نمایش اسپویل
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۵۵

یه سریال جنگی تمام عیار ، هر چیزی که شما از یه اثر جنگی انتظار داشته باشین توش پیدا میشه ... قسمت به قسمت جذاب و موضوعاتی که بهش پرداخته میشه هم با شرایطش مناسبت دارن ... در کل به جرئت میگم اثری پیدا نمی‌کنید که جنگ رو این قدر ملموس به تصویر بکشه ... خودم همیشه مشکل یه طرفه روایت آثار جنگی هالیوود رو داشتم ولی این مقداری بهتر از بقیه هست... در کل توصیه میکنم ببینید ‌...

نمایش اسپویل
۳۰ فروردین ۱۴۰۲ ۰۱:۳۰

شخصیت های اصلی داستان dynamic یا متحرکن ولی با همون گروه Easy company داستان ادامه پیدا می‌کنه از خیلی جهات تم فیلم شبیه نجات سرباز رایانه چون کارگردان جفت اثر یکیه. حتی چند تا بازیگر مشترک هم دارن به هیچ عنوان اثر بدی نیست اما اگه از داستان گویی های dynamic و شخصیت های اصلی محرک خوشتون نمیاد بهتون پیشنهاد نمی‌کنم

نمایش اسپویل
۲۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۲۴

سریال ارزشمندی است و گرچه با دیدگاه یک آمریکایی پیروز در نبرد جنگ دوم جهانی ساخته شده و قطعا جانبدارانه است، اما همچنان ویژگی‌های یک سریال داستانی شبه مستند خوش ساخت را دارد.

نمایش اسپویل
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ۲۰:۲۴

خوبه ولی عالی نیست. برای یکبار دیدن خوب بود ولی نمیخوام دوباره ببینمش. خیلی جاهاش یاد بازی مدال آو آنر میفتادم، حس خوبی از جنگیدن شجاعانه ی یک سرباز منتقل میکنه ولی اونقدر قوی کار نشده که اون حس ماندگار بشه. به دوسداران سبک جنگ پیشنهاد میشه.

نمایش اسپویل
بیشتر