news-background
news-background

استودیوی STX فیلم اکشن و پرستاره Gunpowder Milkshake با بازی «لینا هیدی» و «کارن گیلان» را خریداری کرد

استودیوی STX با یک قرارداد هشت رقمی امتیاز پخش فیلم اکشن و پرستاره‌ی «میلک‌شیک باروت» (Gunpowder Milkshake) را خریداری کرد. «کارن گیلان» ستاره‌ی «انتقام‌جویان» (دانلود فیلم Avengers با لینک مستقیم) و «جومانجی»، نقش اول این فیلم را بازی می‌کند و «لینا هیدی» ستاره‌ی سریال «بازی تاج‌وتخت» (دانلود سریال Game of Thrones با لینک مستقیم)، «انجلا بست» بازیگر نامزد اسکار، «میشل یو» ستاره‌ی «آسیایی‌های خرپول»، «کارلا گوگینو» بازیگر «تسخیر خانه‌ی هیل» (The Haunting of Hill House)، «پل جیاماتی» بازیگر نامزد اسکار و «کلویی کولمن» بازیگر سریال «دروغ‌های بزرگ کوچک» (Big Little Lies) و «آواتار ۲» در نقش‌های مکمل بازی می‌کنند.

داستان فیلم در مورد سه نسل از آدمکش‌هاست. استودیوی STX این فیلم را در «بازار فیلم اروپا» در برلین خریداری کرده است. این قرارداد پس از مذاکره میان «آنا مارش»، «آن شرل» و «سوفی لوثرو» از استودیوکانال و «جوردن لیکتمن» و «کارولاین استینمتز» بسته شد. «ناووت پاپوشادو» و «ایهاد لاوسکی» نویسندگان و پاپوشادو کارگردان این اکشن تریلر است و با سرمایه‌گذاری استودیوکانال و تهیه‌کنندگی «اندرو رونا» و «الکس هاینمن» از «پیکچر کمپانی» به تولید رسیده است. رونا و هاینمن پیش‌تر فیلم‌های «مسافر» (The Commuter) و «بی‌وقفه» (Non-Stop) با بازی «لیام نیسون» را تولید کرده بودند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«میلک‌شیک باروت» اولین فیلم بلند انگلیسی زبان پاپوشادو اسرائیلی خواهد بود که با «گرگ‌های بزرگ بد» (Big Bad Wolves) به شهرت رسید. فیلم جدید او قرار است به صورت گسترده در آمریکا اکران شود.

«بازار فیلم اروپا» (EFM) پس از شروعی کم‌فروغ در روزهای اخیر با قراردادهای بزرگی شامل «بی‌نقص» (Perfect) در مورد «کری استراگ» ژیمناست المپیکی به کارگردانی «الیویا وایلد»، «پرستار خوب» (The Good Nurse) با بازی «اری ردمین» و «جسیکا چستین» به نویسندگی «کریستی ویلسون کیرنز» فیلمنامه‌نویس «۱۹۱۷» و کارگردانی «توبایاس لیندهولم» که «شکار» (The Hunt) را در کارنامه دارد و اولین فیلم انگلیسی زبانش را می‌سازد، اکشن علمی-تخیلی «آمریکای کوچک» (Little America) با بازی «سیلوستر استالونه»، اکشن «خاطره»‌ (Memory) با بازی «لیام نیسون» به کارگردانی «مارتین کمبل»، «ریموت کنترل» (Remote Control) با بازی «جرارد باتلر»، جانی دوباره گرفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید