news-background
news-background

همکاری «لیام نیسن» در فیلم Memory با کارگردان Casino Royal

«لیام نیسن» در فیلم اکشن تریلر «خاطره» (Memory) به کارگردانی «مارتین کمبل» نقش اول را بازی می‌کند. این فیلم از فیلمی آلمانی به نام «خاطره‌ی یک قاتل» (The Memory Of a Killer) توسط «داریو اسکارداپین» اقتباس می‌شود.

نیسن نقش آدمکشی حرفه‌ای به نام «الکس لوئیس» را بازی خواهد کرد که به خاطر دقت بالایش شهرت دارد و وقتی از انجام یک مأموریت برای یک سازمان خطرناک سرپیچی می‌کند، خود به یک هدف تبدیل می‌شود و باید تعقیب‌کنندگانش را از سر راه کنار بزند.

«کتی شولمن» (Crash) به همراه «روپرت ماکونیک» و «آرتور سارکیسیان» تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود. «تدی شوارتزمن» (The Imitation Game) و «بن استیلمن» (Gold) نیز تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه‌اند. فیلمبرداری این فیلم از ماه آگست آغاز می‌شود.

استودیوی STX این فیلم را در بازارهای بین‌المللی پخش می‌کند و آن را در جشنواره‌ی برلین به خریداران عرضه می‌دارد. این استودیو پیش‌تر در فیلم «بیگانه» (The Foreigner) با بازی «جکی چان» و «پیرس برزنان» که ۱۴۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت، با کمبل، شولمن و سارکیسیان همکاری کرده بود.

با ۳۰نما از تازه‌ترین اخبار سینمای جهان مطلع شوید.

نیسن به تازگی در فیلم «عشق معمولی» (Ordinary Love) در کنار «لزلی منویل» بازی کرده. این فیلم در جشنواره‌ی تورنتو روی پرده رفته و از ۱۴ فوریه در سراسر دنیا اکران شده است. در این فیلم نیسن و منویل که هر دو سابقه‌ی دریافت نامزدی اسکار را دارند، نقش تام و جوان را بازی می‌کنند، زوجی عاشق که متعهد شده‌اند تا پایان عمر در کنار هم باقی بمانند. این فیلم طی پنج هفته در ایرلند زادگاه نیسن فیلمبرداری شده است.

«سارق درستکار» (Honest Thief) فیلم اکشن تریلر دیگری با بازی نیسن، «کیت والش»، «جی کورتنی»، «جفری داناوان»، «آنتونی راموس» و «رابرت پاتریک» و کارگردانی «مارک ویلیامز» یکی از نویسندگان سریال «اوزارک» (Ozark) نت‌فلیکس است که به تازگی «سیگنچر اینترتینمنت»‌ امتیاز پخش آن در بریتانیا و ایرلند را خریداری کرد. نیسن در این فیلم نقش سارق بانکی را بازی می‌کند که پس از افتادن در دام عشق یکی از کارکنان محل نگهداری پول‌های سرقت شده، تصمیم می‌گیرد خودش را به پلیس تحویل دهد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید