news-background
news-background

همکاری «سیلوستر استالونه» و «مایکل بی» در فیلم اکشن Little America

«مایکل بی» و «سیلوستر استالونه» از مشهورترین چهره‌های هالیوود در ژانر فیلم‌های اکشن در فیلم تریلر اکشن «آمریکای کوچک» (Little America) همکاری می‌کنند. «روآن آتاله» نویسندگی و کارگردانی فیلم «آمریکا کوچک» را بر عهده دارد.

این فیلم، ویران‌شهری در آینده را نشان می‌دهد که آمریکا ورشکسته و تبدیل به یک منطقه جنگی شده است. در همین حال استالونه که یک سرباز ارتش بازنشسته است باید دختر یک میلیاردر آسیایی را پیدا کند. دختر دیگر میلیاردر که مبارز قادری است در این عملیات استالونه را همراهی می‌کند. این دو به نقاط تاریک آمریکا کوچک برای یافتن دختر گمشده سفر می‌کنند. آمریکا کوچک شهری دیوار شده در وسط هنگ‌کنگ است که آمریکایی‌های بسیاری پس از فرار از آمریکا به آنجا پناه آورده‌اند.

کمپانی یونیورسال در ابتدا حق ساخت فیلم‌نامه آتاله را خریده بود اما پیش از ساخت آن منصرف شد و حال کمپانی ای‌جی‌سی استودیوز حق ساخت آن را در اختیار دارد. بی نیز به تازگی فیلم اکشن کمدی «۶ زیرزمینی» (دانلود فیلم 6 Underground با لینک مستقیم) را با بازی «رایان رینولدز» تهیه و کارگردانی کرده است. بی به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم «آمریکای کوچک» حضور خواهد داشت.

«آمریکای کوچک» یادآور فیلم اکشن تریلر ۱۹۸۱ «فرار از نیویورک» (دانلود فیلم Escape From New York با لینک مستقیم) به کارگردانی «جان کارپنتر» و بازی «کرت راسل» است. فیلم‌برداری این پروژه قرار است در تابستان آغاز شود. استالونه فیلم تریلر ابرقهرمانی «سامری» (دانلود فیلم Samaritan با لینک مستقیم) را پیش از «آمریکای کوچک» فیلم‌برداری می‌کند. او به تازگی در «رمبو: آخرین خون» (دانلود فیلم Rambo: Last Blood با لینک مستقیم) حضور پیدا کرد که نظرات ضد و نقیضی از منتقدان دریافت کرد و ۹۱ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید