news-background
news-background

SNL مگس روی «مایک پنس» را توضیح می‌دهد: «جیم کری» در نقش «جو بایدن» در حال نجات آمریکا؛ انتقاد «پیت دیویدسن» از اظهارات «جی.‌کی. رولینگ»

راز مگسی که در مناظره‌ی معاونین نامزدهای ریاست جمهوری روی «مایک پنس» نشست در اپیزود جدید «اجرای زنده شنبه‌شب» (دانلود سریال Saturday Night Live با لینک مستقیم) توضیح داده شد: او کسی نبود جز «جو بایدن». اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«مایا رودلف» که در این مجموعه نقش «کاملا هریس» را بازی می‌کند، پیش‌تر در مصاحبه با نیویورکر گفته بود که از مناظره‌ی پنس و هریس و اینکه چگونه باید آن را در «اس‌ان‌ال» به تصویر کشید نگران شده اما وقتی مگس خسته روی سر پنس نشست، فیلمنامه‌ی سریال «به نوعی خودش نوشته شد.» رودلف عبارت معروف هریس «دارم صحبت می‌کنم، دارم صحبت می‌کنم» را چند باری نقل می‌کند و در پاسخ به ادعای رئیس جمهور که گفته بود برای حفظ آرامش مردم آنان را به سرعت از خطرات کووید آگاه نکرده، همچون هریس می‌پرسد: «اجازه دهید از ملت آمریکا این سؤال را بپرسم، چقدر آرامش داشتید وقتی که نمی‌دانستید نوار بهداشتی را از کجا تهیه کنید؟» او اضافه می‌کند:‌ «مایلم پاسخ معاون رئیس جمهور را بشنوم در حالی که لبخند خواهم زد گویی در یکی از فروشگاه‌های تی‌جی مکس هستم و یک زن سفید‌پوست از من می‌پرسد آیا در این فروشگاه کار می‌کنم؟»

اما گذشته از این کنایه‌ها، همان‌گونه که «کیت مک‌کینان» در نقش «سوزان پیج» مجری مناظره گفت، این مگس بود که اهمیت داشت: «امشب، می‌خواهیم در مورد چند موضوع بی‌اهمیت بحث کنیم که هر یک از آن‌ها معلوم نیست چقدر طول می‌کشد. با این حال، یک مسئله قطعی است، اگر امشب در توییتر چیزی ترند شد، در مورد یکی از این دو انسانی است که در این مناظره حضور دارند.»

همین جا بود که بایدن با بازی «جیم کری» خودش را به مناظره تله‌پورت کرد و در ظاهر مگسی شبیه به شخصیت «جف گلدبلوم» در فیلم «مگس» (دانلود فیلم The Fly با لینک مستقیم) روی سر پنس آمد. او می‌گوید: «باید به این مناظره تله‌پورت شوم و روح این ملت را نجات دهم.» هرچند که این کارش عوارض جانبی هم داشت. بایدن کری روی سر پنس با ارجاع به عقاید خرافاتی او می‌گوید: «خدا دایناسورها را آفریده، دایناسورها جمهوری‌خواه شده‌اند، جمهوری‌خواه‌ها ترامپ را خلق کرده‌اند، پس ترامپ خدا را نابود می‌کند.»

«بیل بر» کمدین مجری اپیزود دوم از فصل چهل و ششم «اجرای زنده شنبه‌شب» بود و «جک وایت» مهمان موزیکال این قسمت که با نواختن گیتاری طراحی شده توسط «ادی ون هیلن» فقید که هفته‌ی گذشته از دنیا رفت به او ادای احترام کرد. وایت جانشین «مورگان والن» شد که با درز ویدیویی که او را بدون ماسک و بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی کووید-۱۹ نشان می‌داد، توسط شبکه‌ی ان‌بی‌سی کنار گذاشته شد.

در بخش «به‌روزرسانی آخر هفته» (Weekend Update) این اپیزود، «پیت دیویدسن» به اظهارات ترنسفوبیایی «جی.کی. رولینگ» نویسنده‌ی کتاب‌های «هری پاتر» تاخت. او می‌گوید از این اظهارات «بسیار ناامید» شده و اضافه می‌کند: «دلم برای چند سال پیش او تنگ شده که بدترین عملش ساختن آن فیلم‌های «جانوران شگفت‌انگیز» بود.» دیویدسن می‌گوید به عنوان فردی با خالکوبی «هری پاتر» این گفته را تأیید می‌کند که «نمی‌دانستم رولینگ می‌خواهد راه «مل گیبسون» را در پیش بگیرد.»

این کمدین می‌گوید: «مشکلش چیست؟ هفت جلد کتاب فانتزی در مورد انواع و اقسام جانوران افسانه‌ای نوشته که با جادوگران و الف‌ها زندگی می‌کنند، اما چیزی که نمی‌تواند هضم کند «لاورن کاکس» است؟» او در پاسخ به این پرسش که آیا کتاب‌های رولینگ را از این پس خواهد خواند یا نه اعتراف می‌کند که هیچ‌یک از کتاب‌های او را نخوانده و تنها یکی از فیلم‌های «هری پاتر» را در یکی از پروازهایش دیده است. رولینگ معتقد است که بعضی از خواسته‌های فعالان تراجنسیتی برای زنان خطرناک است.

«ایسا ری» مجری هفته‌ی آینده «اس‌ان‌ال» و «جاستین بیبر» مهمان موزیکال آن خواهد بود. اپیزود می‌توانست با دومین مناظره‌ی ریاست جمهوری میان ترامپ و بایدن آغاز شود، اما این مناظره با مبتلا شدن مجری سابق «کارآموز سلبریتی» (Celebrity Apprentice) رسماً لغو شده است.

  نسخه‌ی کامل این اپیزود به زودی منتشر خواهد شد و در دسترس مشترکین ۳۰نما قرار می‌گیرد.    

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید