news-background
news-background

مصدومیت دووین جانسون در زمان فیلمبرداری Smashing Machine

جانسون در اینستاگرام مصدومیت در زمان فیلمبرداری «ماشین کوبنده» را تأیید کرده است.

«دووین جانسون» سه‌شنبه این هفته در اینستاگرام اعلام کرد که در زمان فیلمبرداری «ماشین کوبنده» (The Smashing Machine) به کارگردانی مبنی سفدی» دچار مصدومیت شده است.

او تأیید نمی‌کند که این مصدومیت فیلمبرداری پروژه را دچار وقفه کرده است یا نه اما می‌گوید: «وقتی اسم فیلم شما «ماشین کوبنده» باشد، یعنی قرار است کوبیده شوید.» جانسون آرنج خود را نشان می‌دهد و می‌گوید: «این آسیب‌دیدگی لعنتی را در اینجا ببینید. از پایین آرنجم یک طالبی بیرون زده.»

بازیگر در ادامه می‌گوید باید مدتی تحت مراقبت‌های پزشکی باشد: «دردش حس خیلی خوبی دارد، خیلی خوب. همین است که هست تا اینکه نیست. یادم هست که پدرم می‌گفت، خدا بیامرزدش، «سول‌من» (The Soulman)، یک کشتی‌گیر حرفه‌ای سنتی بود، بدنساز سنتی، همیشه می‌گفت: «روز بدون درد مثل روز بدون آفتاب است، پسر جان.»»

جانسون در این بیوگرافی نقش «مارک کر» مبارز ام‌ام‌ای را بازی می‌کند که در سال ۲۰۰۰ به اوج شهرت رسید. این فیلم نگاهی به کشمکش‌های او با اعتیاد، رقابت و رابطه عاشقانه‌اش می‌اندازد. «امیلی بلانت» که در «گردش در جنگل» (Jungle Cruise) با جانسون همکاری کرده دیگر بازیگر این فیلم خواهد بود.

جانسون که یک کشتی‌گیر کهنه‌کار است با مصدومیت بیگانه نیست از دنبال‌کنندگانش می‌خواهد به او داروی «ضد-التهاب خوب» معرفی کنند، پیش از آنکه یک جرعه از داروی ضد-التهام محبوب خودش تکیلا را می‌نوشد.

استودیوی ای-۲۴ تاریخ اکران «ماشین کوبنده» را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید