news-background
news-background

سریال Baby Reindeer وارد فهرست پربیننده‌ترین‌های تاریخ نتفلیکس شد

سریال جنجالی «بچه گوزن» (Baby Reindeer) وارد فهرست پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی تاریخ نتفلیکس شد. این سریال تریلر با ۸۴.۵ میلیون بیننده از ۱۱ آوریل تاکنون در رده دهم پربینننده‌ترین عناوین تلویزیونی تاریخ این پلتفرم استریم قرار گرفته و فصل اول «ویچر» (The Witcher) را به رتبه یازدهم فرستاده است. این در حالی است که سوژه سریال «بچه گوزن» از نتفلیکس شکایت کرده و خواستار پرداخت دهه‌ها میلیون دلار شده.

بینندگان این سریال تا سی روز آینده محاسبه خواهد شد و به این علت می‌تواند از فصل سوم «چیزهای عجیب» (Stranger Things) یا فصل دوم «بریجرتون» (Bridgerton) عبور کرده و به رتبه‌های بالاتر برود. آمار بینندگان «بچه گوزن» از این جهت تحسین‌برانگیز است که یک سریال جدید و اریجینال است و به چندگانه‌ای مرتبط نیست.

این هفته فیلم «دوشیزه» (Damsel) «میلی بابی براون» پس از ثبت رکورد ۱۳۸ میلیون بیننده در ۹۱ روز به رتبه هفتم بخش عناوین سینمایی رسیده است. «ضارب» (Hit Man) با بازی «گلن پاول» که به تازگی از نتفلیکس پخش شده اما انتظار می‌رود چند هفته در میان پربیننده‌ترین‌های هفته قرار بگیرد. اما این هفته «زیر پاریس» (Under Paris) که داستانی درباره یک دانشمند فرانسوی در نبرد با یک کوسه روایت می‌کند، به ۴۰.۹ میلیون بیننده در سراسر دنیا رسیده و فیلم «اطلس» (Atlas) «جنیفر لوپز» با ۵۹.۸ میلیون بیننده پس از ۱۷ روز در رتبه دوم قرار گرفته است.

در بخش پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی هفته، سریال «اریک» (Eric) با بازی «بندیکت کامبربچ» با ۱۰.۱ میلیون بیننده رتبه اول را به دست آورده و فصل سوم «بریجرتون» (Bridgerton) در رده دوم است. سریال درام بریتانیایی «دختر گیک» (Geek Girl) رکورد ۷.۳ میلیون بیننده را ثبت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید