news-background
news-background

تریلر Piece by Piece: زندگی فارل ویلیامز لگو شد

اولین تریلر فیلم بیوگرافی «فارل ویلیامز» که به صورت انیمیشن لگو ساخته شده رونمایی شد. این فیلم با عنوان «تکه تکه» (Piece by Piece) را «مورگان نویل» برنده اسکار کارگردانی کرده است.

شخصیت‌های «گوئن استفانی»، «کندریک لامار»، «جی-زی»، «جاستین تیمبرلیک»، «اسنوپ داگ» و بسیاری دیگر در این فیلم لگوسازی شده‌اند. «تکه تکه» از سال ۲۰۱۹ در دست ساخت بوده است. نویل در مصاحبه با «ورایتی» می‌گوید: «لگو پیشنهاد فارل بود، اما این فقط یک تمهید عجیب نیست. یک استعاره است.»

این فیلم یک «تجربه سینمایی بی‌همتا» توصیف شده و نگاهی لگوسازی‌شده می‌اندازد به زندگی خواننده برنده گرمی و اسکار. ویلیازمز ژانویه گذشته در اینستاگرام اعلام کرد که این فیلم به زودی پخش می‌شود: «چه کسی فکر می‌کرد که بازی با لگو در کودکی به شکل فیلمی درباره زندگی من تکامل پیدا کند؟»

«تکه تکه» سومین همکاری نویل با استودیوی فوکس فیچرز پس از «همسایه من نمی‌شوی» (Won’t You Be My Neighbor) و «رهرو: فیلمی درباره آنتونی بوردین» (Roadrunner: A Film About Anthony Bourdain) است. او چهار فیلم نامزد گرمی از جمله «آمریکای جانی کش» (Johnny Cash’s America) را در کارنامه دارد و اخیراً فیلم «استیو!» (Steve) را درباره «استیو مارتین» کمدین آمریکایی کارگردانی کرده است. «تکه تکه» ۱۱ اکتبر اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید