news-background
news-background

تراویس کلسی به سریال Grotwsquerie رایان مورفی پیوست

دوست پسر «تیلور سوئیفت» به دنیای بازیگری وارد می‌شود.

«تراویس کلسی» بازیگری را با سریال جدید «غرابت» (Grotesquerie) شبکه اف‌ایکس به تهیه‌کنندگی «رایان مورفی» آغاز می‌کند. بازیکن کانزاس سیتی چیفس در ان‌اف‌ال که دوست پسر «تیلور سوئیفت» است، در این سریال هارر با «نایسی نش-بتس»، «کورتنی بی. ونس» و «لسلی من‌ویل» همکاری خواهد کرد. تولید این سریال در استودیوهای قرن بیستم به تازگی آغاز شده است.

همچون دیگر پروژه‌های مورفی از داستان این سریال جزئیاتی درز نکرده اما انتظار می‌رود پاییز آینده و همزمان با فصل بعدی مسابقات ان‌اف‌ال آماده پخش شود.

کلسی مارس سال گذشته میزبان «برنامه زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) شبکه ان‌بی‌سی بود و در پاییز گذشته نقش کوتاهی در آن بازی کرد. او پیش‌تر از تمایلش به بازیگری در هالیوود گفته بود و سال گذشته با آژانس استعدادیابی سی‌ای‌ای قرارداد بست. کلسی سابقه حضور در سریال ریلیتی «گرفتن کلسی» (Catching Kelce) که در سال ۲۰۱۶ پخش شد را دارد و اخیراً با آمازون برای میزبانی مسابقه تلویزیونی «از یک سلبریتی باهوش‌ترید؟» (Are You Smarter Than a Celebrity) به توافق رسیده است. علاوه بر این، کلسی در مقام تهیه‌کننده درام مستقل «دوست مرده من زویی» (My Dead Friend Zoe) را ساخته است.

مورفی بیشتر با سریال «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story) شناخته می‌شود و چند سلبریتی از جمله «لیدی گاگا» و «کیم کارداشیان» را با این مجموعه هارر وارد دنیای بازیگری کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید