news-background
news-background

فیلم Fast 11 در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد

«وین دیزل» چند ماه پیش در اینستاگرام تأیید کرده بود که «سریع و خشن» را با قسمت یازدهم (Fast 11) به پایان می‌رساند. او تاکنون چند بار چنین ادعایی مطرح کرده اما «لویی لتریه» کارگردان فیلم در مصاحبه جدیدی با «کلایدر» وعده می‌دهد که این دنباله «پایان بزرگ» چندگانه اکشنی است که از اوایل قرن بیست و یکم شروع شد.

دیزل در سال ۲۰۲۲ و در مراسم افتتاحیه «سریع و خشن ۱۰» (Fast X) گفته بود این چندگانه ممکن است با قسمت یازدهم به پایان نرسد. از آن زمان تا امروز اتهام آزار جنسی علیه دیزل مطرح شد و قسمت دهم عملکرد مطلوبی در گیشه نداشت. بنابراین دیزل شاید بالأخره آماده رها کردن این مجموعه فیلم باشد.

لتریه می‌گوید قسمت یازدهم در سال ۲۰۲۶ اکران می‌شود و اوایل سال ۲۰۲۵ به تولید می‌رسد: «ساخته می‌شود. خیلی خیلی زود ساخته می‌شود. تابستان امسال یک فیلم ترسناک کوچک می‌سازم. فیلمبرداری این فیلم ۱۵ سپتامبر به پایان می‌رسد و از ۱۶ سپتامبر «سریع و خشن» را شروع می‌کنم.»

«جف اسنایدر» پیش‌تر گزارش داده بود که یونیورسال با «سریع و خشن ۱۱» هزینه‌ها را به حداقل می‌رساند تا مانند قسمت دهم بودجه به رقمی مثل ۳۴۰ میلیون دلار نرسد. در آن گزارش آمده بود که استودیو بیش از ۲۰۰ میلیون دلار روی قسمت یازدهم سرمایه‌گذاری نخواهد کرد. دیزل سال گذشته به آزار جنسی متهم شد اما انتظار می‌رود برای آخرین ماجراجویی به چندگانه بازگردد و سپس به سراغ تولید دنباله «ریدیک» (Riddick) برود.

قسمت دهم «سریع و خشن» ۷۱۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت اما داستان ناتمامش باعث می‌شود که تولید دست کم یک دنباله اجتناب‌ناپذیر باشد. «جیسون موموآ» بازیگر «آکوامن» (Aquaman) در این دنباله نقش شخصیت شرور «دانته» را بازی کرد و «بری لارسن» بازیگر «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) در نقش «تس» معرفی شد. «تایریس گیبسون»، «لوداکریس»، «جردانا بروستر»، «ناتالی امانوئل»، «هلن میرن»، «شارلیز ترون»، «سونگ کانگ»، «مایکل روکر» و «اسکات ایست‌وود» در این فیلم ظاهر شدند. دیگر بازیگران جدید چندگانه «ریتا مورنو»، «آلن ریچسون»، و «دنیلا ملچیور» بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید