news-background
news-background

وین دیزل از سوی دستیار سابقش به آزار جنسی متهم شد

بازیگر «سریع و خشن» اتهام آزار جنسی را نمی‌پذیرد.

«وین دیزل» بازیگر فیلم‌های «سریع و خشن» (Fast and Furious) از سوی دستیار سابقش به آزار جنسی متهم شد. «ونیتی فیر» گزارش داده است که «استا جوناسن» در لس‌آنجلس از دیزل شکایت کرده و مدعی شده است که بازیگر سپتامبر سال ۲۰۱۰ و در زمان فیلمبرداری «سریع و خشن ۵» (Fast Five) در آتلانتا به او آزار جنسی رسانده است.

جوناسن می‌گوید دیزل در هتل سن رژیس با گرفتن کمر و پرت کردنش روی تخت به او تعرض کرده است. نمایندگان جوناسن ادعا می‌کنند دیزل در آن زمان زانو می‌زند و لباس دستیار را بالا می‌برد و او را لمس جنسی می‌کند. در بخش دیگری از متن شکایت آمده است که جوناسن پس از این اتفاق جیغ می‌زند و به سرعت از دیزل دور می‌شود اما بازیگر شروع به خودارضایی می‌کند.

«سامانتا وینست» خواهر دیزل چند ساعت بعد با دستیار تماس می‌گیرد تا او را اخراج کند. جوناسن در آن زمان به تازگی فارغ‌التحصیل شده و کمتر از دو هفته از استخدامش می‌گذشته در حالی که وظیفه او سازماندهی مهمانی‌ها و همراهی دیزل در رویدادها بوده است.

دیزل این اتهامات را به واسطه وکیل خود «قاطعانه» تکذیب کرده است: «اجازه دهید تأکید کنم که وین دیزل قاطعانه این ادعا را به کلی رد می‌کند. این اولین بار است که او درباره این ادعای ۱۳ ساله توسط کارمندی که می‌گوید نه روز استخدام شده را می‌شنود. شواهد روشنی وجود دارند که این اتهامات عجیب را رد می‌کنند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید