news-background
news-background

نتفلیکس پروژه Unrecorded Night دیوید لینچ را چند هفته مانده به فیلمبرداری لغو کرده است

دو پروژه «دیوید لینچ» در نتفلیکس کنسل شده است.

نتفلیکس علاوه بر مخالفت با تولید فیلم انیمیشن بلند «اسنوت‌ورلد» (Snootworld) با ساخته شدن یک پروژه دیگر مخالفت کرده است. این فیلمساز هفت سال قبل «تویین پیکس: بازگشت» (Twin Peaks: The Return) را ساخت و مرزهای سینما و تلویزیون را محو کرد. او از آن پس اثری را کارگردانی نکرده اما «سابرینا ساترلند» تهیه‌کننده او فاش کرده است که لینچ پیش از پاندمی آماده کارگردانی یک پروژه جدید بوده است.

در سال ۲۰۱۹ گزارش شد که لینچ پروژه جدیدی تحت عنوان «ویستریا» (Wisteria) یا «شب نانوشته» (Unrecorded Night) در دست ساخت دارد. در آن زمان شنیده شد که لینچ با «نایومی واتس» و «لورا درن» همکاری می‌کند و با مدیران نتفلیکس مذاکره کرده است. سپس این شایعه به گوش رسید که بازیگران نقش اول فیلم جدید باید برهنه شوند و لینچ بازیگر زنی با موهای تیره و بیست و چند ساله می‌خواهد.

فوریه سال ۲۰۲۰ پوستری در شبکه اجتماعی ردیت منتشر شد که نشان می‌داد فیلم «ویستریا» در فصل بهار فیلمبرداری خواهد شد. شایعه دیگر این بود که نتفلیکس برای یک سریال ۱۳ اپیزودی با بودجه ۸۵ میلیون دلاری چراغ سبز نشان داده است. «پروداکشن ویکلی» مدتی بعد گزارش داد که این پروژه بهار سال ۲۰۲۱ فیلمبرداری خواهد شد.  لینچ در یوتیوب فاش کرد که «فیلم جدیدی» فیلمبرداری خواهد کرد اما مه ۲۰۲۱ گذشت و این پروژه ساخته نشد.

ساترلند در یک جلسه پرسش و پاسخ با هواداران در ردیت بالأخره توضیح داده است که برای این پروژه چه اتفاقی افتاده. او می‌گوید: ««شب نانوشته» سریالی بی‌ارتباط با «تویین پیکس» بود که قرار بود در نتفلیکس فیلمبرداری شود اما با شروع پاندمی لغو شد. احتمال سفارش داده شدنش همواره وجود دارد... در مرحله پیش-تولید و به فیلمبرداری نزدیک بودیم.»

بنا بر ادعای تهیه‌کننده، نتفلیکس علاوه بر یک فیلم انیمیشن بلند، تولید پروژه دیگری به کارگردانی لینچ را درست پیش از فیلمبرداری لغو کرده است. با این حال ساترلند می‌گوید لینچ از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار است و به کارگردانی فیلم‌های بیشتر علاقه دارد اما در حال حاضر روی نقاشی و موسیقی کار می‌کند.

ساترلند اضافه می‌کند که لینچ ایده‌هایی برای تولید فصل‌های بیشتر «تویین پیکس» (Twin Peaks) دارد: «می‌دانم که دیوید ایده‌های بیشتری برای فصل دیگری دارد، اما درباره مارک [فراست] تردید دارم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید