news-background
news-background

شوخی مورگان فریمن با تیزر تبلیغاتی نیکول کیدمن برای سینماهای AMC

«مورگان فریمن» یکی از ستارگانی بود که در مراسم اهدای جوایز «بنیاد فیلم آمریکا» (AFI) به «نیکول کیدمن» ادای احترام کرد که یک جایزه افتخاری دریافت می‌کرد. فریمن از این فرصت استفاده کرد تا با تیزر تبلیغاتی کیدمن برای سینماهای ای‌ام‌سی شوخی کند که در چند سال اخیر تمسخر شده است.

این تیزر پیش از اکران فیلم‌های بلند در سینماهای ای‌ام‌سی پخش می‌شود. کیدمن در مصاحبه با «ال» گفته بود به عشق سینما در این کمپین همکاری کرده است: «فقط به خاطر تمایل به زنده نگه داشتن سینما بود. بهترین تجارب را در سینما داشته‌ام. وانمود می‌کردم که به مدرسه می‌روم؛ دفترچه‌ای پیدا می‌کردم، و می‌رفتم و در یک سالن سینما می‌نشستم. برای من پناهگاه امن است، بنابراین تصور اینکه وجود نداشته باشد - در زندگی من قابل‌درک نبود.»

او درباره واکنش‌های طنزآمیز به این تیزرها و تمسخر شدن در برنامه «اس‌ان‌ال» (SNL) و تریلر «اره» (Saw X) می‌گوید «به هر قیمتی» به این همکاری ادامه می‌دهد: «برای تیزر بعدی باید ایده‌های بیشتری داشته باشیم.»

کیدمن پیش از برگزاری این مراسم در اینستاگرام کلیپی از اولین فیلمش «بوش کریسمس» (Bush Christmas) که در سال ۱۹۸۳ اکران شد به اشتراک گذاشت و نوشت: «این دختر ۱۴ ساله هرگز پیش‌بینی نمی‌کرد که با این همه افراد بااستعداد همکاری و نقش شخصیت‌های مختلفی را بازی می‌کند.»

این بازیگر استرالیایی ۵۶ ساله در دهه‌های بعد با فیلم‌هایی چون «مولن روژ» (Moulin Rouge)، «دیگران» (The Others)، «ساعت‌ها» (The Hours) و بسیاری دیگر درخشید.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید