news-background
news-background

سوزان ساراندون در تجمع حامیان فلسطین در نزدیکی دانشگاه کلمبیا

ساراندون به تجمع حامیان فلسطین در مقابل دانشگاه کلمبیا پیوست.

«سوزان ساراندون» یک روز پس از بازداشت ده‌ها فرد حامی فلسطین به تجمعی در مقابل دانشگاه کلمیبا در نیویورک ملحق شد. ساراندون در ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته پیامی در حمایت از دانشجویان بازداشت شده صادر می‌کند.

ساراندون نوامبر گذشته در تجمع مشابهی حضور پیدا کرد و با این ادعا که یهودیان «طعم مسلمان بودن در این کشور را می‌چشند» جنجال آفرید. در نتیجه آن سخنرانی، ساراندون از آژانس استعدادیابی یو‌تی‌ای اخراج شد.

بازیگر «تلما و لوییز» (Thelma & Louise) جمعه گذشته گفت: «بسیار مهم است که صدایشان شنیده شود... افراد بسیار بسیار زیادی از شما حمایت می‌کنند. باید بدانید که افراد زیادی از شما الهام می‌گیرند. افرادی که می‌ترسند، افرادی که پیرند و می‌ترسند، به شما نگاه می‌کنند و صدایتان را می‌شنوند، و تشکیلات و استقامت شما، و رفتار مهربانانه شما برای ایجاد تغییر در این وضعیت. شما به من امید می‌دهید، به من و بسیاری دیگر، و در پایان، حقیقت پیروز خواهد شد.»

«اسرا هرسی» دختر «الهان عمر» نماینده دمکرات یکی از دانشجویانی است که هفته پیش بازداشت شد. هرسی پیش از بازداشت در شبکه اجتماعی ایکس فاش کرد یکی از دانشجویان تعلیق شده به خاطر حمایت از فلسطین و انتقاد از اسرائیل از کالج برنارد بوده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید