news-background
news-background

دمینیک سسا، جاستین اسمیت و آریانا گرینبلات در فیلم Now You See Me 3

«روبن فلایشر» فیلم «حالا مرا می‌بینی ۳» را کارگردانی می‌کند.

«جاستیس اسمیت» بازیگر فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves)، «دمینیک سسا» بازیگر فیلم «جاماندگان» (The Holdovers) و «آریانا گرینبلات» بازیگر فیلم «باربی» (Barbie) به فیلم «حالا مرا می‌بینی ۳» (Now You See Me 3) استودیوی لاینزگیت پیوستند.

پیش‌تر تأیید شده بود که «جسی آیزنبرگ»، «وودی هارلسون»، «مورگان فریمن»، «آیلا فیشر» و «دیو فرانکو» در نقش‌های قبلی ظاهر خواهند شد. از داستان قسمت سوم جزئیاتی فاش نشده اما انتظار می‌رود این دنباله بار دیگر حقه‌های جدید گروه «چهار اسب‌سوار» در دنیای شعبده‌بازی به تصویر بکشد و نسل جدیدی از تردستان را معرفی کند.

«روبن فلایشر» در این قسمت روی صندلی کارگردانی می‌نشیند در حالی که «اریک وارن سینگر»، «سث گراهام اسمیت»‌ و «مایک لسلی» نویسندگان فیلمنامه خواهند بود.

اسمیت اخیراً در «جامعه آمریکایی نگروهای جادویی» (The American Society of Magical Negroes) را در سالن‌های سینما داشته و در ماه مه فیلم هارر «دیدم که تلویزیون می‌درخشد» (I Saw The TV Glow) به کارگردانی «جین شونبرن» را روی پرده خواهد داشت.

سسا برای فیلم «جاماندگان» به کارگردانی «الکساندر پین» نامزد بفتا و برنده جایزه بهترین بازیگر نوظهور از طرف «انتخاب منتقدین» و «ایندیپندنت اسپیریت» شده و یک فیلم درام مستقل (Tow) را در حال فیلمبرداری دارد.

گرینبلات سال گذشته در سریال «آسوکا» (Ahsoka) دیزنی+ دیده شد و در «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) نقش گامورای جوان را بازی کرد. او یکی از بازیگران اقتباس سینمایی از بازی ویدیویی «سرزمین‌های مرزی» (Borderlands) لاینزگیت است که ۹ اوت اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید