news-background
news-background

داستین هافمن، هلن هانت و سوفیا بوتلا در فیلم جدید پیتر گرینوی

«داستین هافمن» در فیلم بدون عنوان «پیتر گرینوی» به «هلن هانت» و «سوفیا بوتلا» ملحق شد. فیلمبرداری این فیلم به نویسندگی و کارگردانی گرینوی در ایتالیا آغاز شده است.

داستان فیلم درباره مرد خردمندی است که به عنوان آخرین ماجراجویی‌اش مرگی برازنده می‌خواهد. «جیاکومو جیانیوتی» (Grey’s Anatomy)، «جونو دیویس» (Kingsman: The Secret Service) و «لورا مورانته» (Cherry On The Cake) دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

کارگردان ۸۲ ساله «کتاب بالینی» (The Pillow Book) می‌گوید: «مضمون این فیلم به‌شدت قابل‌فهم است و در این روزگار که پایان زندگی هر روز به سرخط خبرها تبدیل شده جالب توجه. از این رو،‌ خوشحالم که با چنین بازیگران و عوامل و همکاران فوق‌العاده‌ای همکاری می‌کنم تا این داستان را بسازم.» این فیلمساز در ابتدا یک نقاش بود و در دهه ۱۹۶۰ به تدوین فیلم روی آورد. اما دیری نگذشت که به سراغ کارگردانی اولین فیلمش رفت.

هافمن به زودی «مگالوپلیس» (Megalopolis) «فرانسیس فورد کاپولا» را در جشنواره کن دارد در حالی که هانت برای «بهتر از این نمی‌شود» (As Good as It Gets) برنده اسکار شده و چهار جایزه امی برای «دیوانه تو» (Mad About You) در کارنامه دارد. بوتلا بازیگری الجزایری تبار است و سابقه بازی در «ماه شورش» (Rebel Moon) نتفلیکس به کارگردانی «زک اسنایدر» را دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید