news-background
news-background

تریلر دوم فیلم Rebel Moon — Part Two: The Scargiver زک اسنایدر

قسمت دوم «ماه شورش» در ماه آوریل پخش خواهد شد.

تریلر جدیدی برای فیلم «ماه شورش قسمت دوم: اسکارگیور» (Rebel Moon Part Two: The Scargiver) «زک اسنایدر» رونمایی شد. قسمت اول «ماه شورش» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۲۱ درصد و از «متاکریتیک» امتیاز ۳۱ از ۱۰۰ دریافت کرد.

داستان «ماه شورش» در مورد زن جوانی به نام کورا است که مسؤلیت یافتن جنگجو برای مبارزه با هجوم نیروهای استعمارگر «ریجنت بالیساریوس» به او سپرده شده است. قسمت دوم این اپرای فضایی سرگذشت کورا و جنگجویان بازمانده را دنبال می‌کند که آماده فدا کردن همه‌چیز می‌شوند تا از سرزمین خود دفاع کنند.

«سوفیا بوتلا»، «چارلی هانم»، «جایمن هونسو»، «ری فیشر»، «دونا بای»، «جنا مالون»، «استاز نیر»، «ای. دافی»، «شارلوت مگی» و «اسکای ینگ» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود.

«زک اسنایدر» پیش‌تر گفته بود که «دست کم سه» فیلم «ماه شورش» می‌سازد و برای قسمت اول دو کات خانوادگی و بزرگسال منتشر می‌کند. قسمت اول این فیلم علمی-تخیلی اریجنیال (Rebel Moon - Part 1: A Child of Fire) در ماه دسامبر گذشته پخش شد و قسمت دوم (Rebel Moon Part Two: The Scargiver) قرار است آوریل آینده از راه برسد.

اسنایدر در مصاحبه با «آی مینتمن» وعده انتشار کات شش ساعته «ماه شورش» را می‌دهد و می‌گوید: «بیرون خواهند آمد، احتمالاً در یک روز - در آینده. هنوز تاریخ پخش نداریم، اما فکر می‌کنم تابستان خواهد بود.» او ادامه می‌دهد: «هریک حدود یک ساعت طولانی‌تر از نسخه‌های اصلی‌اند، نسخه‌های پی‌جی ۱۳ (PG-13). بنابراین بد نیست که همه شش ساعت را با هم ببینید. البته می‌توانید وقفه‌ای ایجاد کنید. شاید تجربه‌ای فراگیرتر باشد. برای مردم جذاب است که به آن شکل فیلم را ببینند. بسیار بزرگسالانه و با رده سنی بزرگسال (R) است.»

«ماه شورش قسمت دوم: اسکارگیور» ۱۹ آوریل پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۴۱

چرا صحنه های اکشن اینقدر مصنوعیه !!!!!!!! وای

نمایش اسپویل
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۴۱

imagine the hype😂 Zack Snyder : I am the hype

نمایش اسپویل