news-background
news-background

گوئینت پالترو می‌گوید بیل کلینتون در اکران ویژه Emma خوابیده است

پالترو می‌گوید رئیس جمهور سابق آمریکا در اکران ویژه فیلم‌ «اما» چرت می‌زده است.

«گوئنت پالترو» در مصاحبه با «هات وانز» می‌گوید شایعه خوابیدن «بیل کلینتون» در زمان اکران ویژه فیلم «اما» (Emma) در کاخ سفید حقیقت دارد. آن اقتباس از رمان «جین آستین» به کارگردانی «داگلاس مک‌گراث» در سال ۱۹۹۶ اکران شد. پالترو در اواخر دهه ۱۹۹۰ یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیگران سینمای مستقل بود.

مجری می‌پرسد: «آیا حقیقت دارد که بیل کلینتون در اکران ویژه «اما» در کاخ سفید خوابیده؟» پالترو می‌گوید: «حقیقت دارد! او درست در مقابل من خرناس می‌کشید. فکر می‌کردم: «عجب، به گمانم فیلم پربیننده‌ای خواهد شد.» اما شد! بنابراین لعنت به تو بیل کلینتون!»

«اما» با بودجه ۸ میلیون دلاری ساخته شد و ۴۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. آن فیلم نامزد اسکار بهترین طراحی لباس و موسیقی متن شد و در بخش دوم این جایزه را دریافت کرد.

پالترو پس از «اما» در «آقای ریپلی بااستعداد» (The Talented Mr. Ripley) و «شکسپیر عاشق» (Shakespeare in Love) نقش‌آفرینی کرد. نمایش پالترو در «شسکیپر عاشق» برای او اسکار بهترین بازیگر زن را به ارمغان آورد.

پالترو که سابقه بازی در فیلم‌های «دنیای سینمایی مارول» را دارد در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید ژانر ابرقهرمانی کمتر اریجینال شده‌اند: «با [فیلم‌هایی که با بودجه متوسط ساخته می‌شوند] بزرگ شده‌ام و گاهی تأسف می‌خورم... به بعضی از فیلم‌هایی که در دهه ۱۹۹۰ بازی کردم نگاه می‌کنم و می‌گویم آن فیلم‌ها امروز نمی‌توانند ساخته شوند.»

او سال گذشته گفته بود دوران شخصیت «پپر پاتس» در فیلم‌های مارول به سر آمده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید