news-background
news-background

گوئینت پالترو: هرچه فریاد دارید بر سر مارول بزنید؛ «پپر پاتس» را بدون «مرد آهنی» برای چه می‌خواهید؟

پالترو از هواداران می‌خواهد برای بازگشت به «دنیای سینمایی مارول» به او «تشر» نزنند.

«گوئینت پالترو» بازیگر نقش «پپر پاتس» در «دنیای سینمایی مارول» در یک جلسه پرسش و پاسخ با هواداران در اینستاگرام توضیح داد که چرا دیگر با استودیوی مارول همکاری نمی‌کند.

پالترو که سابقه بازی در «هفت» (Seven) «دیوید فینچر» و «شکسپیر عاشق» (Shakespeare in Love) را دارد و در سال ۱۹۹۹ برنده اسکار شده، از سال ۲۰۰۸ نقش «پپر پاتس» را در چندین فیلم از جمله «مرد آهنی» (Iron Man) و «انتقام‌جویان» (Avengers) مقابل «رابرت داونی جونیور» در نقش «مرد آهنی» یا «تونی استارک» بازی کرده است. او حتی نقش کوتاهی در «مرد-عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) بازی کرد هرچند مدتی بعد فراموش کرده بود که در این فیلم ظاهر شده.

از آخرین باری که پالترو در «دنیای سینمایی مارول» دیده شده چهار سال می‌گذرد اما بعضی از هواداران همچنان تمایل دارند او را در نقش پپر ببینند. پالترو چهارشنبه این هفته در اینستاگرام به این پرسش یک هوادار پاسخ داد که چرا دیگر با مارول همکاری نمی‌کند و آیا دلتنگ «رابرت داونی جونیور» شده یا نه.

پالترو می‌گوید: «وای خدای من، به من تشر نزنید! دیگر فیلم نساختیم چون «مرد آهنی» [در فیلم «آخر بازی» (Avengers: Endgame)] مُرد، از این گذشته «پپر پاتس» را بدون «مرد آهنی» برای چه می‌خواهید؟ نمی‌دانم. با مارول تماس بگیرید و بر سر آن‌ها فریاد بزنید. نه من، من فقط اینجا نشسته‌ام.»

پالترو پیش‌تر درباره احتمال بازگشت «پپر پاتس» به شوخی در پادکستش گفته بود: «یک پپر پاتس ۶۴ ساله؟ چه عالی.»

او در پاسخ به این پرسش که نحوه تهیه شمع بدنام کمپانی «گوپ» با رایحه واژن به چه شکل است می‌گوید:‌ «[این شمع] یک بیانیه فمینیستی قدرتمند بود و قرار نبود واقعاً بوی واژن کسی را داشته باشد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ۱۸:۴۸

راست گفته واقعا

نمایش اسپویل