news-background
news-background

آبری پلازا در Liarmouth: اولین فیلم جان واترز پس از ۲۰ سال

پلازا به فیلم جدید واترز ملحق شد.

«جان واترز» کارگردان فیلم «اسپری مو» (Hairspray) تولید اولین فیلم بلندش پس از ۲۰ سال را به زودی آغاز می‌کند. «ورلد آو ریل» گزارش داده است که «آبری پلازا» بازیگر سریال «نیلوفر سفید» (The White Lotus) و «پارک‌ها و تفریحات» (Parks and Rec) در این فیلم تحت عنوان «دروغ‌باز» (Liarmouth) مقابل دوربین خواهد رفت.

فیلمبرداری پروژه تا پایان سال ۲۰۲۴ در بالتیمور، مریلند زادگاه واترز آغاز خواهد شد. این فیلم «یک رمنس حال-بد-کن» توصیف شده و اقتباسی از رمان خود واترز خواهد بود. داستان «لایرموث» درباره یک کلاهبردار به نام «مارشا اسپرینکل» است که از همسرش دریل جدا شده و به دختر و مادرش دستبرد می‌زند. این پروژه اولین بار در سال ۲۰۲۲ معرفی شد اما اعتصابات هالیوود پیشرفت آن را با تأخیر مواجه کرد.

داستان رمان در مورد چمدان‌قاپ، کلاهبردار و یک استاد تغییر قیافه به نام «مارشا اسپرینکل» است. سگ‌ها و کودکان از این زن بیزارند. خانواده‌اش آرزوی مرگ او را دارد. او زیرک، ناامید، پریشان، و طلبکارانه در حال فرار است. نامش را دروغ‌باز گذاشته‌اند – تا اینکه مردی دیوانه حقیقت را از زیر زبانش بیرون می‌کشد.

واترز گفته بود: ««دروغ‌باز» دیوانه‌وارترین چیزی است که در چند مدت اخیر نوشته‌ام، بنابراین شاید به‌جا باشد که رمانم برای روشن شدن دوباره موتور فیلمسازی به قدر کافی هولناک بوده است. از بازگشت به کسب‌وکار فیلمسازی خوشحالم و امیدوارم که لذت جنون‌آمیزی به سینماروهای ماجراجو در سراسر دنیا ببخشم.»

«دروغ‌باز» اولین فیلم بلند واترز از سال ۲۰۰۴ و «شرم کثیف» (A Dirty Shame) است. «استیو رابینو» تهیه‌کننده فیلم ب همراه «استیو ماسکو» و واترز خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید