news-background
news-background

بازگشت جان واترز به کارگردانی پس از ۱۸ سال با فیلم Liarmouth

«جان واترز» فیلم «دروغ‌باز: یک رومنس غمبار» (Liarmouth: A Feel-Bad Romance) را بر اساس رمان خودش برای استودیوی ویلج رودشو پیکچرز کارگردانی می‌کند. «دروغ‌باز» اولین فیلم بلند واترز از سال ۲۰۰۴ و «شرم کثیف» (A Dirty Shame) است. «استیو رابینو» تهیه‌کننده فیلم ب همراه «استیو ماسکو» و واترز خواهد بود.

واترز می‌گوید: ««دروغ‌ران» دیوانه‌وارترین چیزی است که در چند مدت اخیر نوشته‌ام، بنابراین شاید به‌جا باشد که رمانم برای روشن شدن دوباره موتور فیلمسازی به قدر کافی هولناک بوده است. از بازگشت به کسب‌وکار فیلمسازی خوشحالم و امیدوارم که لذت جنون‌آمیزی به سینماروهای ماجراجو در سراسر دنیا ببخشم.»

داستان رمان در مورد چمدان‌قاپ، کلاهبردار و یک استاد تغییر قیافه به نام «مارشا اسپرینکل» است. سگ‌ها و کودکان از این زن بیزارند. خانواده‌اش آرزوی مرگ او را دارد. او زیرک، ناامید، پریشان، و طلبکارانه در حال فرار است. نامش را دروغ‌باز گذاشته‌اند – تا اینکه مردی دیوانه حقیقت را از زیر زبانش بیرون می‌کشد.

این رمان که اولین بار در ماه مه منتشر شده را داستانی طنز در مورد سکس، جنایت و روابط شکست‌خورده خانوادگی توصیف کرده‌اند. واترز سابقه کارگردانی فیلم‌های کلاسیک «فلامینگوهای صورتی» (Pink Flamingos)، «اسپری مو» (Hairspray)، «سریال مام» (Serial Mom) و بسیاری دیگر را دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید