news-background
news-background

تجدید دیدار بازیگران Breaking Bad در مراسم اهدای جوایز اتحادیه بازیگران ۲۰۲۴

بازیگران «برکینگ بد» یک بار دیگر کنار هم جمع شدند.

در مراسم اهدای جوایز اتحادیه بازیگران (SAG Awards) بازیگران سریال «برکینگ بد» (Breaking Bad) روی صحنه حاضر شدند تا جایزه بهترین گروه بازیگری در یک سریال درام را اهدا کنند. اما پیش از اهدای جایزه، «برایان کرانستون»، «آرون پل»، «باب اودنکرک»، «آنا گان»، «دین نوریس»، «آرجی میته»، «بتسی برنت»، و «جاناتان بنکس» توضیح دادند که هر یک از حروف آنسامبل یا گروه بازیگری (Ensemble) به چه معناست.

گان توضیح می‌دهد که حرف ای نشانه اکسلنس به معنای کمالی است که بازیگران به نمایش خود می‌بخشند. اودنکرک اعلام می‌کند: «نه، امکان ندارد که این بخش سطحی را در این مراسم بازی کنم و توضیح دهم که هر حرف این واژه یعنی چه، بازی نمی‌کنم.»

پل تله‌پرامتبر را نشان می‌دهد و می‌گوید: «اما فکر می‌کنم چاره‌ای نداریم.» نوریس پاسخ می‌دهد: «تله‌پرامپتر برود به جهنم. پشت صحنه یک آبجو و چند تا مشروب دارم. بیایید برگردیم به سراغ آن‌ها.» میته می‌گوید: «نه حق با باب است. حتی مادربزرگ من حاضر نیست این کار را بکند، خیلی سطحی است.»

برنت می‌گوید: «مادربزرگت را می‌شناسم و درست می‌گویی، حاضر نمی‌شود. گوش کنید بچه‌ها، نمی‌خواهم دردسر درست کنم اما فکر می‌کنید اگر این بخش را اجرا نکنیم اتحادیه با ما چه می‌کند؟» بنکس پاسخ می‌دهد: «محض رضای خدا دست بردارید. این یک مراسم اهدای جوایز است. نمی‌توانند ما را اخراج کنند، پس گور پدرشان!»

کرانستون در پایان می‌گوید: «خوب، این شد روحیه واقعی آنسامبل.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید