news-background
news-background

مایا هاک، جان تورتورو و جان هم در فیلم Wilder & Me به کریستف والتس پیوستند

والتس در فیلم «وایلدر و من» نقش «ویلیام وایلدر» افسانه‌ای را بازی می‌کند.

«کریستف والتس» بازیگر برنده اسکار «حرامزاده‌های بی‌شرف» (Inglorious Basterds)، «مایا هاک» بازیگر سریال «موجودات عجیب» (Stranger Things)، «جان تورتورو» بازیگر سریال «جداسازی» (Severance) و «جان هم» بازیگر برنده امی سریال «مد من» (Mad Men) به فیلم «وایلدر و من» (Wilder & Me) به کارگردانی «استیون فریرز» ملحق شدند. این فیلم در «بازار فیلم اروپا» به خریداران ارائه شده است. تابستان سال گذشته گزارش شده بود که والتس نقش «ویلیام وایلدر» را بازی می‌کند.

هاک نقش «کالیستا» را بازی می‌کند، موزیسین جوانی که در جست‌وجوی معنای تازه‌ای برای زندگی است در حالی که روی فیلم «فدورا» (Fedora) «بیلی وایلدر» کار می‌کند و در پاریس و مونیخ . والتس در نقش وایلدر کارگردان افسانه‌ای ظاهر خواهد شد که با فیلم هایی چون «بلوار سانست» (Sunset Boulevard) و «آپارتمان» (The Apartment) شناخته می‌شود. تورتورو نقش «آی.ای.ل. دایمند» نویسنده و دوست قدیمی وایلدر و هم در نقش «ویلیام هولدن» بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «در تابستان سال ۱۹۷۷، یک زن جوان ساده در جزایر یونان و در حین فیلمبرداری «فدورا» (Fedora)، برای «بیلی وایلدر» کارگردان معروف و فیلمنامه‌نویس او «ایز دایموند» شروع به کار می‌کند. وقتی این زن به همراه وایلدر به آلمان می‌رود تا بخش‌های دیگری از فیلم ضبط شود، خود را در سفری به خاطرات گذشته فیلمساز و خانواده او می‌بینند.»

این پروژه یک «درام تلخ‌وشیرین» توصیف شده و با نویسندگی «کریستفر همپتون» از رمان «آقای وایلدر و من» اثر «جاناتان کو» اقتباس خواهد شد. انتظار می‌رود فیلمبرداری پروژه از اوایل سال ۲۰۲۵ در یونان آغاز شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید