news-background
news-background

گلدن گلوب ۲۰۲۴: کیران کالکین برای اولین بار با Succession برنده گلدن گلوب شد؛ سارا اسنوک برنده جایزه بهترین بازیگر زن

کالکین برای اولین بار با «وراثت» برنده گلدن گلوب شد.

«کیران کالکین» در گلدن گلوب هشتاد و یکم که یکشنبه شب این هفته برگزار شد، در بخش بهترین بایزگر مرد سریال‌های درام با «وراثت» (Succession) برنده جایزه شد. او روی صحنه با «پدرو پاسکال» نامزد دیگر این بخش شوخی کرد و گفت: «بسوز پدرو.»

کالکین ادامه می‌دهد: «شاید ۲۰ سال پیش نامزد گلدن گلوب شده بودم، و وقتی برنده نشدم و گذشت، هنوز به یاد می‌آورم که فکر می‌کردم، هرگز به این سالن برنمی‌گردم. اما به لطف «وراثت»، چند بار اینجا آمده‌ام. این جایزه به من تعلق ندارد، از آن یک گروه است. می‌خواهم از سه زن شگفت‌انگیز زندگی‌ام تشکر کنم: مدیر برنامه‌هایم که بدون او بازیگر نمی‌شدم، از همسرم، جاز، به خاطر همراهی بازیگری و همه مسائلش، و مادر شگفت‌انگیزم.»

کالکین در این بخش با «برایان کاکس» برای «وراثت»، «گری اولدمن» برای «اسب‌های تنبل» (Slow Horses)، «پدرو پاسکال» برای «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us)، «جرمی استرانگ»، برای «وراثت» و «دمینیک وست» برای «تاج» (The Crown) رقابت می‌کرد. او در سال ۲۰۰۳ برای فیلم «ایگبی به پایین می‌رود» (Igby Goes Down) نامزد این جایزه شده بود.

کالکین روی فرش قرمز گلدن گلوب به «ورایتی» گفت اسپین‌آف «وراثت» با بازی او «ایده وحشتناکی» است. او در پاسخ به این پرسش که چرا مخالف تولید چنین سریالی است می‌گوید: «سریال «فریژر» (Frasier) را به یاد می‌آورید؟ همه ما «فریژر» را دوست داشتیم اما همه سریال‌ها نمی‌توانند «فریژر» باشند.» آن سریال اسپین‌آفی برای «چیرز» (Cheers) بود.

او با این حال می‌گوید اسپین‌آفی برای شخصیت «گرگ» با بازی «نیکلاس بران» ممکن است موفقیت‌آمیز باشد.

«سارا اسنوک» همبازی کالکین در «وراثت» ساعاتی پیش برنده گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در سریال‌های درام شد. او پیش‌تر با نقش «شیو» در بخش بهترین بازیگر زن نقش مکمل برنده این جایزه شده بود اما برای اولین بار در بخش بهترین بازیگر زن نقش اول سریال‌های درام به گلدن گلوب دست پیدا می‌کند.

اسنوک روی صحنه گفت:‌ «امیدوار بودم که بلند نشوم! کیران در سخنرانی‌ها خیلی بهتر عمل می‌کند. می‌خواهی تو بلند شوی؟ تو این جایزه را بگیر. این سریال زندگی من را تغییر داد، و همه عواملش عالی بودند. یک کار گروهی بود. همیشه گروهی بود و همین باعث می‌شود که همکاری در این سریال شگفت‌انگیز باشد.»

او در بخش بهترین بازیگر زن نقش اول سریال‌های درام با «هلن میرن» برای «۱۹۲۳» (1923)، «بلا رمزی» برای «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us)، «کری راسل» برای «دیپلمات» (The Diplomat)، «ایملدا استانتون» برای «تاج» (The Crown) و «اما استون» برای «طلسم» (The Curse) رقابت می‌کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید