news-background
news-background

لی سون-کیون بازیگر فیلم Parasite درگذشت

بازیگر فیلم «انگل» در ۴۸ سالگی درگذشت.

«لی سون-کیون» بازیگر فیلم برنده اسکار «انگل» (Parasite) در ۴۸ سالگی از دنیا رفت. «آسوشیتد پرس» چهارشنبه این هفته درگذشت این بازیگر را تأیید کرد.

خانواده «لی سون-کیون» اعلام کرده بودند که پیامی شبیه یادداشت خودکشی یافته‌اند و مقامات را برای جست‌وجوی بازیگر مطلع کرده بودند. رسانه‌های کره جنوبی گزارش داده‌اند که جسد بی‌جان لی در یک خودرو در سئول پیدا شده است.

لی پیش‌تر توسط دولت کره جنوبی به خاطر اتهام استعمال مواد مخدر غیرقانونی بازداشت و در نتیجه از فیلم درام «راه خروجی نیست» (No Way Out) اخراج شده بود. او در طول آخر هفته گذشته ۱۹ ساعت بازجویی شد و ادعا کرد که برای استعمال مواد فریب خورده است.

لی در «انگل» به کارگردانی «بونگ جون هو» نقش یک معمار ثروتمند را بازی کرد و در سال ۲۰۲۰ به همراه دیگر بازیگران فیلم برنده جایزه بهترین گروه بازیگری از سوی اتحادیه بازیگران آمریکا (SAG) شد. او سابقه بازی در سریال تریلر «دکتر مغز» (Dr. Brain) اپل تی‌وی+ را داشت و نامزد امی بین‌المللی شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ دی ۱۴۰۲ ۰۰:۵۲

یکی از بهترین بازیگرایی بود که دوستش داشتم حیف که دیگه نیست که فیلم و سریالای خوبی ازش ببینیم اینجاس که ادم با واقعیت رو به رو میشه و میفهمه که دنیا چه قدر میتونه در حق یه نفر بی رحم باشه و یا چه قدر خوب باشه

نمایش اسپویل
۶ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۵۹

پدرسوخته بازیگر خوبی بود

نمایش اسپویل
۶ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۱۵

خسته ام مثل لی سون کیون

نمایش اسپویل
۲۱ دی ۱۴۰۲ ۰۰:۵۳

همه دقیقا همین نظرو دارن

نمایش اسپویل