news-background
news-background

مایکل مان می‌گوید Heat 2 به سریال تبدیل نخواهد شد

مان می‌گوید مرحله انتخاب بازیگران «مخمصه ۲» پس از نگارش کامل فیلمنامه شروع می‌شود.

«مایکل مان» می‌گوید تمایلی به تولید «مخمصه ۲» (Heat 2) به شکل یک سریال تلویزیونی ندارد. او در مصاحبه جدیدی با پادکست «دیسکورس» می‌گوید بازیگران این فیلم هنوز انتخاب نشده‌اند. پیش‌تر گزارش شده بود که «آدام درایور» بازیگر فیلم «فراری» (Ferrari) و «ال پاچینو» بازیگر قسمت اول «مخمصه» (Heat) در دنباله ظاهر خواهند شد. در فیلم «مخمصه» بازیگرانی چون «رابرت دنیرو»، «ال پاچینو»، «جون ویت»، «تام سایزرمور»، «اشلی جاد»، «دنی ترخو» و «ایمی برنمن» نقش‌آفرینی کردند.

«مخمصه ۲» بر اساس رمانی ساخته خواهد شد که مان آن را با همکاری «مگ گاردینر» به نگارش درآورده. این رمان هم یک پیش‌درآمد و هم یک دنباله برای فیلم اول است و ساختارش با «پدرخوانده ۲» (The Godfather: Part 2) شبیه است.

مان توضیح می‌دهد: «ترکیبی از [گریم و گرافیک رایانه‌ای] خواهد بود. و بنابراین [رابرت دنیرو] و ال [پاچینو] نقش مک‌کالی و هانا را بازی نمی‌کنند. و در واقع هشت سال پیش از داستان قسمت اول شروع می‌شود. در سال ۱۹۸۸ شروع می‌شود و بعد به سال ۲۰۰۰ جهش می‌کند. اما تا وقتی فیلمنامه را ننویسم نمی‌دانم چه بازیگری را انتخاب کنم، اما در میانه نگارش آن هستم. و برادران وارنر بسیار صبور بوده است.»

فیلمساز در پاسخ به این پرسش که آیا «مخمصه ۲» ممکن است یک سریال تلویزیونی باشد یا نه می‌گوید: «چرا که نه، اما علاقه‌ای به ساختن آن با فرم بلند ندارم. فقط به ساختن یک فیلم علاقه دارم، مقیاسی شبیه به فیلم سال ۱۹۹۵.»

مان پیش‌تر تأیید کرده بود که پس از «فراری» دنباله «مخمصه» را کارگردانی می‌کند: «من و «مگ گاردینر» رمان «مخمصه ۲» را نوشته‌ایم که درست وقتی «فراری» را فیلمبرداری می‌کردیم بیرون آمد. استقبال خوبی شد. برنامه‌ریزی می‌کنم تا فیلم بعدی من باشد.»

مان در مصاحبه با مجله «امپایر» گفته بود که «رابرت دنیرو» و «وال کیلمر» نقش‌های قبلی خود را در دنباله تکرار نخواهند کرد اما احتمال بازگشت پاچینو وجود دارد: «عاشق آن‌ها هستم اما باید شش سال جوان‌تر از آنی باشند که «مخمصه» بودند. قرار است یک فیلم باشد. آیا یک فیلم بی‌ادعا است؟ نه. آیا یک سریال پرخرج است؟ نه. یک فیلم بزرگ خواهد بود.»

پاچینو سال گذشته در یک گردهمایی در جشنواره ترایبکا به این پرسش پاسخ داد که چه کسی در اقتباس احتمالی از کتاب مان می‌تواند نقش کارآگاه هانا را بازی کند: «تیموتی شالامی. یعنی او بازیگر فوق‌العاده‌ای است. ظاهر بسیار خوبی دارد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید