news-background
news-background

تمایل مایکل مان برای تولید فیلم Heat 2 بدون رابرت دنیرو

مان می‌گوید دنباله احتمالی «مخمصه» یک فیلم «بسیار جاه‌طلبانه» خواهد بود.

«مایکل مان» می‌گوید دنباله تریلر «مخمصه» (Heat) «سریال بسیار پرخرجی» مانند «توکیو وایس» (Tokyo Vice) که یکی از قسمت‌هایش را کارگردانی کرده نخواهد بود. مان اخیراً رمان «مخمصه ۲» را به عنوان پیش‌درآمدی برای فیلم «مخمصه» با بازی «ال پاچینو» و «رابرت دنیرو» به نگارش درآورده است.

داستان دنباله یک روز پس از وقایع فیلم روی می‌دهد، و «کریس شیهرلیس» که در فیلم «ول کیلمر» نقش او را بازی کرد، به دنبال فرار از لس‌آنجلس است. داستان هم به شش سال پیش از سرقت و هم سال‌های پس از آن می‌رود و شخصیت‌ها و دنیاهای جدیدی وارد داستان می‌کند که دربردارنده سکانس‌های اکشن سینمایی‌اند. محل وقوع داستان هم خیابان‌های لس‌آنجلس است و هم مخفی‌گاه‌های سندیکاهای تایوانی رقیب در یک منطقه آزاد در آمریکای جنوبی، مرز مکزیک و آسیای جنوب شرقی. در فیلم «مخمصه» بازیگرانی چون «رابرت دنیرو»، «ال پاچینو»، «جون ویت»، «تام سایزرمور»، «اشلی جاد»، «دنی ترخو» و «ایمی برنمن» نقش‌آفرینی کردند.

مان در مصاحبه جدیدی با مجله «امپایر» می‌گوید دنیرو و کیلمر نقش‌های قبلی خود را در دنباله تکرار نخواهند کرد اما احتمال بازگشت پاچینو وجود دارد: «عاشق آن‌ها هستم اما باید شش سال جوان‌تر از آنی باشند که «مخمصه» بودند. قرار است یک فیلم باشد. آیا یک فیلم بی‌ادعا است؟ نه. آیا یک سریال پرخرج است؟ نه. یک فیلم بزرگ خواهد بود.»

مان اضافه می‌کند که فیلم «مخمصه» قدرت ماندگاری منحصربه‌فردی دارد و پس از ۲۷ سال هنوز «در فرهنگ باقی مانده» است: «شناخته‌شده است. می‌توانم با این فکر خودم را فریب دهم که همه دنیا فیلم را می‌شناسد، اما وقتی سلطه بیش از بیست ساله فیلم در شبکه نمایش خانگی را می‌بینید، متوجه می‌شوید که این فیلم واقعاً ماندگار بوده است. مردم هنوز تماشایش می‌کنند، هنوز در موردش حرف می‌زنند. یک برند است. به شکلی دنیای «مخمصه» شکل گرفته این تولید فیلم بزرگ و جاه‌طلبانه را توجیه می‌کند.»

مان در پاسخ به این پرسش که چرا ابتدا رمان دنباله «مخمصه» را نوشته می‌گوید: «توانایی تفحص عمیق در دنیای درونی فیلم بسیار جذاب است و به شکل یک رمان بهتر قابل انجام است. در فیلم‌هایم سعی می‌کنم این تجربه را ایجاد کنم، و مخاطب را در دنیای درونی یک شخصیت قرار دهم. فرم رمان به من امکان می‌دهد که حتی عرصه بزرگ‌تری به من می‌دهد.»

پاچینو اخیراً در یک گردهمایی در جشنواره ترایبکا به این پرسش پاسخ داد که چه کسی در اقتباس احتمالی از کتاب مان می‌تواند نقش کارآگاه هانا را بازی کند: «تیموتی شالامی. یعنی او بازیگر فوق‌العاده‌ای است. ظاهر بسیار خوبی دارد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۱:۴۹

مگه میشه این فیلم بدون رابرت دنیرو و آل پاچینو ساخته بشه؟!

نمایش اسپویل
۱۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۶:۰۸

شانس بیاریم فیلم پدرخوانده همجنسگرا درست نکنند ?

نمایش اسپویل
۱۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۵:۲۶

تو سال‌های اخیر خیلی مد شده که شاهکار رو خراب کنن

نمایش اسپویل
۱۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۴۹

میخوان ی شاهکار خراب کنند

نمایش اسپویل