news-background
news-background

مایکل مان دنباله فیلم Heat را به شکل کتاب منتشر می‌کند

«مایکل مان» اعلام کرد که دنباله فیلم «مخمصه» (Heat) را به شکل یک کتاب منتشر می‌کند. «مخمصه» اغلب یکی از بهترین فیلم‌های جنایی دهه ۱۹۹۰ نامیده شده است.

عنوان این دنباله «مخمصه ۲» خواهد بود و در ماه آگست آینده به بازار می‌آید. مان که نویسنده و کارگردان قسمت اول بود، این کتاب را با همکاری «مگ گاردینر» به نگارش درآورده است. «مخمصه ۲» اولین رمان مان و اولین کتاب انتشارات «مایکل مان بوکس» خواهد بود که یکی از زیرمجموعه‌های هارپرکالینز است.

«ددلاین» گزارش داده است که داستان دنباله یک روز پس از وقایع فیلم روی می‌دهد، و «کریس شیهرلیس» که در فیلم «ول کیلمر» نقش او را بازی کرد، به دنبال فرار از لس‌آنجلس است. داستان هم به شش سال پیش از سرقت و هم سال‌های پس از آن می‌رود و شخصیت‌ها و دنیاهای جدیدی وارد داستان می‌کند که دربردارنده سکانس‌های اکشن سینمایی‌اند. محل وقوع داستان هم خیابان‌های لس‌آنجلس است و هم مخفی‌گاه‌های سندیکاهای تایوانی رقیب در یک منطقه آزاد در آمریکای جنوبی، مرز مکزیک و آسیای جنوب شرقی.

در فیلم تحسین‌شده «مخمصه» بازیگرانی چون «رابرت دنیرو»، «ال پاچینو»، «جون ویت»، «تام سایزرمور»، «اشلی جاد»، «دنی ترخو» و «ایمی برنمن» نقش‌آفرینی کردند. با گذشته ۲۵ سال از اکران قسمت اول، تولید دنباله با این بازیگران ناممکن به نظر می‌رسد، بنابراین رمان شاید بهترین راه ادامه داستان باشد.

کتاب «مخمصه ۲» ۹ آگست منتشر خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ دی ۱۴۰۰ ۲۳:۴۴

bah bah

نمایش اسپویل