news-background
news-background

ریچل زگلر بازیگر فیلم لایو-اکشن Snow White دیزنی: متشکرم که از من بیزارید؛ ما کار خودمان را می‌کنیم

زگلر می‌گوید «قدردان» بازخوردهای منفی هواداران «سفید برفی» است.

«ریچل زگلر» به جنبه مثبت واکنش‌های منفی هواداران به لایو-اکشن «سفید برفی و هفت کوتوله» (Snow White and the Seven Dwarfs) نگاه می‌کند. بازیگر «داستان وست ساید» (West Side Story) در سال ۲۰۲۱ برای نقش «سفید برفی» برگزیده شد و از آن پس سوژه بحث‌های زیادی بوده است. بسیاری از منتقدین می‌گویند این بازیگر لاتین تبار که در یکی از مصاحبه‌هایش می‌گوید انیمیشن «سفید برفی» را دوست ندارد نباید برای این نقش انتخاب شده باشد.

با این حال بازیگر ۲۲ ساله در گفت‌وگو با «هالی بیلی» برای «ورایتی» می‌گوید «قدردان» واکنش‌های منفی است: «برای اینکه باعث شدند حسی مثل یک تفلون مقاوم داشته باشم.»

او توضیح می‌دهد:‌ «اینکه چون بدترین حرف‌ها را زده‌اند دیگر هیچ‌چیز نمی‌تواند آسیب برساند. فکر می‌کنید: «از این بابت  متشکرم. عشق زیادی در زندگی من وجود دارد و بسیار قدردانش هستم.» کار خودمان را می‌کنیم و اجازه می‌دهیم خودش گویا باشد.»

زگلر می‌گوید: «انتخاب قدرشناسی و سپاسگزاری انتخاب آرامش است. هرچه به شکل شفاهی بخواهید به مردم یادآوری کنید که در کانون توجه بودن انسانیت شما را از بین نمی‌برد – اینکه اجازه دارید لحظاتی انسانی داشته باشید – لزوماً تأثیری که می‌خواهید را ندارد. بیشتر آن‌ها را شعله‌ور می‌کند.» او اضافه می‌کند که در مواجهه با واکنش‌های منفی «باید بدانی که شاید فقط روز بدی داشته‌اند.»

«هالی بیلی» که مانند زگلر با پیوستن به بازسازی لایو-اکشن «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid) با واکنش‌های منفی مشابهی روبرو شده موافقت می‌کند و می‌گوید: «این ضرب‌المثل را خیلی دوست دارم: «تو سنگ بینداز، من با آن‌ها پل می‌سازم.» قدرشناس باش و به نفرت توجه نکن.»

زگلر در سال ۲۰۲۲ گفته بود داستان انیمیشن «سفید برفی» به نظرش فمینیستی نیست: کارتون اصلی در سال ۱۹۳۷ بیرون آمد، و کاملاً واضح است. تمرکز زیادی روی داستان عاشقانه او با مردی می‌شود که به معنای واقعی کلمه مزاحمش می‌شود. عجیب است! عجیب! بنابراین در این فیلم آن کار را نکردیم.» او ادامه می‌دهد: «رویکرد متفاوتی به آنچه که بی‌تردید بسیاری یک داستان عاشقانه می‌دانند فقط به این دلیل که یک بازیگر مرد را به این فیلم اضافه کردیم. همه صحنه‌های اندرو ممکن است حذف شوند، کسی چه می‌داند؟ هالیوود است عزیزم!»

زگلر این روزها فیلم «هانگر گیمز: تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» (Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes) را در سالن‌های سینما دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۴۰

هنوز مونده تا واکنش منفی کجاشو دیدی وقتی زباله تون 1 سال دیگه اومد بیرون میفهمی

نمایش اسپویل