news-background
news-background

میشل ویلیامز به مینی‌سریال Dying For Sex پیوست

ویلیامز در سریال «مردن برای سکس» نقش‌آفرینی می‌کند.

«میشل ویلیامز» بازیگر و تهیه‌کننده سریال «مردن برای سکس» (Dying For Sex) برای شبکه اف‌ایکس خواهد بود. «لیز مریودر» که «ترک تحصیل» (The Dropout) را در کارنامه دارد و «کیم رزنستاک» (Only Murders in the Building) نویسندگان و «لسلی هدلاند» (Acolyte) کارگردان سریال خواهد بود.

این سریال از پادکستی به همین نام الهام گرفته شده و زنی با بازی ویلیامز را دنبال می‌کند که پس از ابتلا به سرطان سینه پس از ۱۵ سال همسرش را ترک می‌کند تا تمایل جنسی خود را کشف کند.

مریودر و رزنستاک شورانرهای سریال و به همراه ویلیامز و هدلاند تهیه‌کنندگان پروژه‌اند. این پروژه از چند سال قبل در دست ساخت است و از بهار گذشته با سرعت بیشتری پیشرفت کرد.

ویلیامز در سال ۲۰۱۹ سریال «فاسی/وردان» (Fosse/Verdon) را در شبکه اف‌ایکس داشت و برنده امی بهترین بازیگر زن نقش اول در بخش مینی‌سریال شد. او سال گذشته برای «فیبلمن‌ها» (The Fabelmans) «استیون اسپیلبرگ» نامزد اسکار و برنده گلدن گلوب بهترین بازیگر زن نقش اول در فیلم‌های درام شد.

مریودر پیش از «ترک تحصیل» سریال «دختر تازه‌وارد» (New Girl) را در شبکه فاکس داشته در حالی که رزنستاک یکی از تهیه‌کنندگان «تنها قتل‌های ساختمان» هولو بوده و در «دختر تازه‌وارد» مشارکت کرده است. هدلاند سریال «عروسک روسی» (Russian Dolls) را در نتفلیکس داشته و «اکلایت» (Acolyte) با بازی «آماندا استنبرگ» و «دفنه کین» و را در دیزنی+ خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید