news-background
news-background

«پایان یک دوران»؛ جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند از برنامه The Grand Tour جدا می‌شوند

کلارکسون، می و هموند از «تور بزرگ» جدا می‌شوند.

مجریان «تور بزرگ» (The Gran Tour) به جدایی از این برنامه می‌اندیشند. نشریه «سان» گزارش داده است که «جرمی کلارکسون»، «جیمز می» و «ریچارد هموند» از «تور بزرگ» آمازون پرایم ویدیو جدا خواهند شد.

این سه مجری اولین بار در سال ۲۰۰۳ با «تخت گاز» (Top Gear) در کنار هم دیده شدند و در سال ۲۰۱۵ به همکاری با بی‌بی‌سی پایان دادند. اما دیری نگذشت که هر سه مرد بریتانیایی به «تور بزرگ» آمازون ملحق شدند.

پیش‌تر گزارش شده بود که کلارکسون ۶۳ ساله، می ۶۰ ساله و هموند ۵۳ ساله به زیمبابوه سفر کرده‌اند تا آخرین اپیزود «تور بزرگ» را فیلمبرداری کنند. مجریان «تور بزرگ» در اپیزود بعدی که فوریه ۲۰۲۴ پخش خواهد شد در موریتانی دیده خواهند شد.

یکی از منابع نشریه «سان» می‌گوید: «تصمیم غافلگیرکننده‌ای است و همه می‌دانند که برای این سه مجری پایان یک دوران خواهد بود. «تور بزرگ» یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های پرایم ویدیو است و جرمی، جیمز و ریچارد هواداران متعصبی دارند.»

او اضافه می‌کند: «اما این مردان ابایی از گفتن این حقیقت ندارند که سن و سالی از آن‌ها گذشته و پروژه‌های دیگری برای تعقیب کردن دارند. احساس می‌کنند که زمان درستی برای جدایی است و می‌خواهند در اوج و وقتی که برنامه محبوب است خداحافظی کنند.»

این گزارش در حالی منتشر شده که چند روز پیش بی‌بی‌سی اعلام کرد تولید «تخت گاز» را به دنبال تصادف دلخراش «فردی فلینتوف» تا «آینده قابل‌تصور» متوقف می‌کند. با انتشار بیانیه بی‌بی‌سی، کلارکسون از دوران خود در «تخت گاز» یاد کرد و گفت هموند «بیشتر روزها» راهی بیمارستان می‌شده است. هموند در سال ۲۰۰۶ پس از تصادف با سرعت ۲۸۰ مایل در ساعت به مدت سه هفته به کما رفته بود.

پس از اظهار نظر جنجالی کلارکسون درباره «مگان مارکل» نشریه «ورایتی» گزارش داده بود که آمازون به همکاری با این مجری خاتمه می‌دهد. می چند ماه پیش به «تلگراف» گفته بود «یک روز» باید به اجرای برنامه پایان دهند: «یک روز باید تمامش کنیم و طبق محاسبات من آن روز تقریباً فرارسیده.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۹:۱۲

ناراحت کننده ترین خبر برای دوستداران ماشین وجود ندا...

نمایش اسپویل
۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۵:۳۵

این خبر برای من خیلی تلخ بود سال ها چه تاپ گیر چه با جی تی خاطره داشتم و هنوز هم میبینم قسمت های قدیمی رو واقعا حیف

نمایش اسپویل