news-background
news-background

مسابقه Who Wants to Be a Millionaire جرمی کلارکسون پس از توهین مجری به مگان مارکل کنسل شد؛ «اخراج نشده‌ام»

کلارکسون می‌گوید از مسابقه «چه کسی می‌خواهد میلیونر شود» اخراج نشده است.

«جرمی کلارکسون» یک فصل دیگر مجری مسابقه تلویزیونی «چه کسی می‌خواهد میلیونر شود» (Who Wants to Be a Millionaire) خواهد بود. این مجری بریتانیایی پس از توهین به «مگان مارکل» در نشریه «سان» دچار آینده‌ای مبهم در تلویزیون شده است.

مجری سابق «تخت گاز» (Top Gear) دسامبر گذشته به دنبال پخش مستند جنجالی «هری و مگان» (Harry and Meghan) با انتشار مقاله‌ای در «سان» گفته بود که دوشس ساسکس را «در سطح یک سلول» می‌بیند و آرزو می‌کند که او را برهنه در خیابان‌ها برگردانند. او نوشته بود که حتی بیش از «رز وست» قاتل زنجیره‌ای بریتانیایی از مارکل متنفر است.

کلارکسون در پی افزایش انتقادها در اینستاگرام نوشت از مارکل و هری عذرخواهی کرده اما این زوج با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که مجری فقط از هری عذرخواهی کرده است: «پیش از این به همه همکارانم نوشته بودم که چقدر متأسفم اما بعد در صبح روز کریسمس، برای هری و مگان در کالیفرنیا ای-میل فرستادم تا از آن‌ها هم عذرخواهی کنم. گفتم از حرف‌هایی که در تلویزیون زده‌اند گیج شده‌ام اما الفاظی که در ستون نشریه استفاده کردم توهین‌آمیز بودند و من عمیقاً متأسفم.»

«کارولاین مک‌کال» مدیر شبکه آی‌تی‌وی در مورد کنسل شدن مسابقه به «ورایتی» می‌گوید: «قرارداد داریم. برای این [فصل] قرارداد داریم، بنابراین انجامش خواهیم داد. اما پس از آن تعهد دیگری نداریم. و در موردش هیچ بیانیه‌ای منتشر نکرده‌ایم.»

یک ماه پس از انتشار مقاله کلارکسون، آمازون اعلام کرد که به همکاری با این مجری پایان خواهد داد. کلارکسون برنامه‌های «مزرعه کلارکسون» (Clarkson’s Farm) و «تور بزرگ» (The Grand Tour) را برای آمازون ساخته است.

کلارکسون چهارشنبه این هفته در توییتر تکذیب کرد که از مسابقه شبکه آی‌تی‌وی اخراج شده است: «در مورد گزارش‌های امروز پیام‌های مهربانانه زیادی دریافت کرده‌ام. اما نگران نباشید. نه از [همسرم] لیسا جدا شده‌ام نه از برنامه «چه کسی می‌خواهد میلیونر شود» اخراج شده‌ام.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ۱۵:۴۷

... او را برهنه در خیابان‌ها «بگردانند».

نمایش اسپویل